loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 502 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (1)

امروز میخوایم نرم افزار جدید اندرویدی My New Friends رو بهتون معرفی کنیم. این نرم افزار ایرانی با قابلیت های جدیدی که داره میتونه شمارو از یه عالمه دردسر اضافه کردن مخاطب جدید و نوشتن اسم و توضیحات شخص نجات بده. با این نرم افزار میتونید شماره های جدیدتون رو به سرعت وارد لیست گوشی خودتون کنید. همچنین مشکلی در پیدا کردن این افراد در تلگرام و اینستاگرام نیز نخواهید داشت.  با استفاده از این نرم افزار می توانید شماره دوستانتان را با وارد کردن چند عدد اول تلفنشان سریعا پیدا کنید. این نرم افزار کاملا ایرانی بوده و با زبان فارسی سازگار می باشد.

برخی ویژگی ها:

- سرعت اضافه کردن بالای مخاطبان

- رابط کاربری زیبا و آسان

- سازگاری کامل با زبان فارسی

- تطابق با اینستاگرام و تلگرام

 

آرش کریمی بازدید : 794 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

بازی Perfect Shift – بازی محبوب و جذاب ماشینی پرفکت شیفت برای اندروید

Perfect Shift بازی جذاب ماشین سواری برای اندروید . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ماشین سواری هست که تواسنته کاربران و طرفداران زیادی را مجذوب خود بکند . میتوان به جرأت گفت که یکی از بهرین بازی های ماشین سواری هست. این بازی با کیفیت HD ارائه گردیده است. این بازی جذاب توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند. همچنین باید خاطر نشان کرد که این بازی در سبک درگ طراحی و توسعه یافته است.

 

آرش کریمی بازدید : 314 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

True Skate – بازی هیجان انگیز اسکیت واقعی با گرافیک فوق العاده برای اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود بینهایت + تریلر رسمی بازی

قیمت ۲.۲ دلــــار و امتیاز ۴.۵ از ۵

True Skate یک بازی بسیار زیبا و در عین حال کم حجم ساخت استودیو بازیسازی True Axis است که جدیدترین نسخه آن را به تازگی روانه گوگل پلی کرده است.در این بازی که به تازگی طرفداران زیادی در سراسر دنیا بدست آورده شما باید با انتخاب تخته اسکیت مورد علاقه خود پا به میدان اسکیت سواری بگذارید!

در این بازی یک پارک اسکیت برای انجام حرکات نمایشی شما وجود دارد که از این طریق می توانید امتیاز خود را افزایش داده و آیتم های جدید تری را برای خود باز کنید.اگر شما بتوانید امتیاز خود را تا حد بالایی زیاد کنید حتی می توانید عکس خود را بر روی اسکیت بوردتان حک کنید!!

همانطور که گفته شد این بازی با قیمت ۲.۲ دلار در مارکت اندروید منتشر شده و آخرین ورژن آن هم اکنون در اندروید سیتی به همراه تریلر رسمی و تصاویری از محیط بازی قرار داده شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.پیشنهاد می کنیم حتما یکبار این بازی را نصب کنید، تقابل گرافیک بالا و حجم کم شما را شگفت زده خواهد کرد…

ویژگی های بازی True Skate اندروید :

– فیزیک واقع گرایانه با دکمه های کنترلی لمسی جذاب

– اسکیت سواری در مکان های متفاوت و زیبا

– دارای پارک اسکیت بسیار زیبا در محیط بازی

– حالت جالب نمایش بازی به صورت صحنه آهسته

– گرافیک خیره کننده با وجو حجم کم خود


 

 

 

 

 

آرش کریمی بازدید : 298 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود Lucky Patcher – جدیدترین نسخه لاکی پچر، نرم ازار قدرتمند حذف لایسنس بازی ها و برنامه ها در اندروید

Lucky Patcher نام برنامه ای قدرتمند جهت حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های پولی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود به سادگی به حذف لایسنس اکثر برنامه ها و بازی های اندرویدی بپردازید و بازی ها و برنامه های مدت دار (trial) را پچ نمایید. نکته قابل توجه  این است که برای استفاده از این نرم افزار گوشی شما حتما باید روت شده باشد (آموزش روت گوشی).تعداد برنامه هایی که Lucky Patcher قابلیت حذف لایسنس آن ها را بسیار زیاد بوده و نسخه به نسخه بر تعداد این برنامه ها و بازی ها افزوده می شود.

 

 

آرش کریمی بازدید : 388 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

مدت زیادی از پا گرفتن اپلیکیشن تلگرام نگذشته بود که رباتهای تلگرام عضو جدانشدنی این مسنجر محبوب شدند و بسیاری از قابلیتهایی که در این برنامه انجام نمیشد را به عهده گرفتند.رباتهای تلگرام میتوانند کارهایی نظیر تغییر فونت متن و نوشته، ارسال گیف و… را انجام دهند.اما این بار میخواهیم رباتی را معرفی کنیم که میتواندبه ما کمک کنند تا آدرس فیلمها و تصاویر اینستاگرام، آپارات و … را به آسانی در آن وارد کرده و به دانلود مستقیم آنها بپردازیم،اگر مایلید در این زمینه بیشتر بدانید دراین آموزش همراه ما باشید.

instagram-logo

 

منبع : اندروسیتی

آرش کریمی بازدید : 386 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (1)

ورژن جدید Hungry Shark Evolution – بازی هیجان انگیز کوسه گرسنه برای اندروید

Hungry Shark Evolution (تکامل کوسه گرسنه) یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی است که جز برترین بازی های اندرویدی در سبک خود به شمار می رود.در این بازی شما در نقش یک کوسه گرسنه هستید که می بایست برای بقای خود و زنده ماندن در زیر آب تلاش کنید.در این راه نباید از هیچ موجودی برای تغذیه خود دریغ کنید و تمامی ماهی ها، گیاهان دریایی، لاکپشت ها و حتی انسان ها و غواصانی که برای تفریح به دریا آمده اند بخورید و رشد کنید!

دانلود Hungry Shark Evolution 3.9.2   کوسه گرسنه اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 4329 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

Angry Birds 2 – جدیدترین نسل از سری بازی های پرندگان خشمگین برای اندروید

Angry Birds 2 یک بازی پازلی بسیار سرگرم کننده است که پس از مدت ها انتظار و در ادامه نسخه های جذاب اولیه خودش بالاخره منتشر شد. این بازی محصول کمپانی مشهور Rovio Entertainment است و هم اکنون در مارکت رسمی اندروید به صورت رایگان در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره عالی ۴.۷ از ۵ را از کاربران کسب کند!

دانلود Angry Birds 2 v2.6.5   پرندگان خشمگین 2 اندروید+ مود بینهایت

 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟