loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 794 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

بازی Perfect Shift – بازی محبوب و جذاب ماشینی پرفکت شیفت برای اندروید

Perfect Shift بازی جذاب ماشین سواری برای اندروید . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ماشین سواری هست که تواسنته کاربران و طرفداران زیادی را مجذوب خود بکند . میتوان به جرأت گفت که یکی از بهرین بازی های ماشین سواری هست. این بازی با کیفیت HD ارائه گردیده است. این بازی جذاب توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند. همچنین باید خاطر نشان کرد که این بازی در سبک درگ طراحی و توسعه یافته است.

 

آرش کریمی بازدید : 386 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (1)

ورژن جدید Hungry Shark Evolution – بازی هیجان انگیز کوسه گرسنه برای اندروید

Hungry Shark Evolution (تکامل کوسه گرسنه) یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی است که جز برترین بازی های اندرویدی در سبک خود به شمار می رود.در این بازی شما در نقش یک کوسه گرسنه هستید که می بایست برای بقای خود و زنده ماندن در زیر آب تلاش کنید.در این راه نباید از هیچ موجودی برای تغذیه خود دریغ کنید و تمامی ماهی ها، گیاهان دریایی، لاکپشت ها و حتی انسان ها و غواصانی که برای تفریح به دریا آمده اند بخورید و رشد کنید!

دانلود Hungry Shark Evolution 3.9.2   کوسه گرسنه اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 334 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه بازی فرماندار کارت باز (Governor of Poker 2 Premium) برای اندروید

اگر به بازی های فکری علاقه مند هستید و از بازی های فکری خوشتان می آید من به شما بازی فرماندار کارت باز یا Governor of Poker 2 Premium را پیشنهاد میکنم. این بازی سرگرم کننده هم اکنون در مارکت جهانی گوگل پلی با قیمت ۴ دلار و ۹۹ سنت به فروش می رسد. اما شما میتوانید هم اکنون این بازی فوق العاده را رایگان دریافت کنید. لازم هست گفته شود که این بازی توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند.

دانلود Governor of Poker 2 Premium 2.2.7   فرماندار کارت باز اندروید + مود

آرش کریمی بازدید : 130 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

Boom Beach – جدیدترین نسخه بازی استراتژیک پرطرفدار ساحل بوم یا بوم بیچ اندروید

شاهکاری دیگر از سوپرسل، سازنده بازی کلش آو کلنز

نسخه کامل و بدون نیاز به دیتا با حجم ۷۸ مگابایت

Boom Beach نام بازی بسیار زیبا و محبوب در سبک بازی های استراتژیکی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و شاهکاری دیگر از کمپانی بازی سازی Supercell خالق بازی های پرطرفدار کلش آف کلینز و Hay Day می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی ریلیز شده است.در این گیم اندرویدی شما باید با استفاده از قایق ها و سایر تجهیزاتی که در اختیار دارید افراد و سربازان خود را به جزایر دشمن رسانده، برده ها را آزاد کنید و غنایم دشمن را به غارت ببرید! بهترین استراتژی را به کار بگیرید و سعی کنید کمترین صدمه به نیروهای شما وارد شود.با غارت کردن معادن و منابع دشمنان امتیاز خود را افزایش دهید و سلاح های جدید بسازید و با تقویت ارتش خود، امپراطوری را در دست بگیرید!

دانلود Boom Beach 25.176    جدیدترین نسخه بوم بیچ اندروید!

 

آرش کریمی بازدید : 163 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه بازی Ice Age Adventures – بازی انیمیشن محبوب عصر یخبندان برای اندروید

احتمال زیاد تا الان انیمیشن عصر یخبندان را تماشا کرده اید. این انمیشن واقعا جذاب و فوق العاده بود و توانست طرفداران و مخاطبان زیادی را بسوی خود جذب کند. و اما حالا این انیمیشن زیبا و جذاب را بازی کنید!بازی Ice Age Adventures مطابق همان انیمیشن زیبا و جذاب طراحی و توسعه یافته است. لازم به ذکر هست که این بازی زیبا و جذاب تاکنون توانسته است امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران مارکت گوگل پلی دریافت کنند. بازهم لازم به ذکر هست که این امتیاز یک امتیاز خوب محسوب می شود. در ادامه با اندروید سی تی همراه شوید تا بیشتر این بازی را برسی کنیم.

دانلود Ice Age Adventures 1.9.1b   بازی عصر یخبندان اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 138 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها برای اندروید

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

دانلود Clash of Clans 8.116.11 آپدیت جدیدکلش آف کلنز اندروید + مود

 

 
آرش کریمی بازدید : 155 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود FIFA 15 Ultimate Team – جدیدترین نسخه بازی جذاب فیفا ۱۵ برای اندروید

دارای امتیاز فوق العاده ۴.۸ از ۵ در فروشگاه گوگل!

  آخرین نسخه + دیتا + تریلر + آموزش نصب

امروز قصد داریم یک بازی جذاب ، محبوب و فوق گرافیکی را از شرکت معروف  EA به نام فیفا ۱۵ (FIFA 15) برای شما در اندروید سیتی معرفی کنیم. این بازی از گرافیک بسیار خیره کننده ای برخوردار است و به تمامی دوستداران فوتبال پیشنهاد میشود ، فیفا ۱۵ دارای بیش از ۱۰ هزار بازیکن ، ۵۰۰ تیم و ۳۰ استادیوم ورزشی است و کاملا به صورت واقعی طراحی شده است و همه ی بازیکنان تیم های مختلف با مشخصات دقیق در این بازی وجود دارند ، شما همچنین می توانید در این بازی لیگ خودتان را بسازید و موفقیت های بسیاری  برای خود و تیم تان کسب کنید . شما هم اکنون می توانید این بازی گرافیکی و جذاب را از اندروید سیتی دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود FIFA 15 Ultimate Team 1.7.0   بازی فیفا 15 اندروید+دیتا

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟