loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 1094 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

new

Snapchat – جدیدترین نسخه اسنپ چت، اپلیکیشن چت و اشتراک گذاری رایگان عکس و فیلم برای اندروید

Snapchat یک برنامه جالب و پرطرفدار در زمینه چت و اشتراک گذاری در سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دوستانتان در هر جای دنیا به صورت رایگان به چت متنی و ویدئویی بپردازید و تصاویر و فایل های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن این است که شما می توانید مدت زمانی را تنظیم کنید (مثلا ۱۰ ثانیه) که وقتی شما عکسی را فرستادید و دوستتان آن را مشاهده نمود، پس از زمان مقرر آن عکس از روی حافظه هر دو گوشی پاک شود.

دانلود Snapchat 9.27.0.0   چت تصویری و متنی رایگان اسنپ اندروید

با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایند و نهایتا این فایل ها را که آن ها را snap می گویند برای لیست مشخصی از دوستان خود ارسال نمایند.برنامه به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و با امتیاز ۴.۱ از ۵ و آمار فوق العاده ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دانلود از گوگل پلی توانسته یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه چت و خصوصا چت تصویری باشد.

آرش کریمی بازدید : 123 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

CM Transfer – Share files – نرم افزار انتقال سریع فایل ها با وایرلس یا وای فای برای اندروید

برنامه کاربردی دیگر از کمپانی نام آشنای Cheetah Mobile یا همان CM

پس از موفقیتی که بر نامه های محبوبی نظیر زاپیــــــا و شیــــــرایت در زمینه انتقال سریع فایل ها داشتند، کمپانی های مختلفی در تلاش برای ساخت برنامه هایی در این سبک می باشند و استودیو معتبر CM که تا کنون برنامه های پرطرفداری را روانه گوگل پلی کرده است از این قافله عقب نمانده و اپلیکیشن CM Transfer را برای کاربران اندرویدی منتشر کرده است.طبق گفته سازندگان، این برنامه توانایی انتقال فایل های مختلف تا ۱۶۰ برابر سریع تر از سرعت بلوتوث را دارد (طبق تایید گوگل پلی) و از این حیث می توان آن را رقیبی سرسخت برای برنامه های مشابه دانست.

دانلود CM Transfer 1.5.1.0031   برنامه انتقال سریع فایل با وایرلس اندروید

 

 

 

آرش کریمی بازدید : 131 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین ورژن Skype – free IM & video calls – دانلود ورژن جدید نرم افزار محبوب اسکایپ برای اندروید

برقراری چت و تماس صوتی و تصویری رایگان در اندروید

Skype نام یکی از بهترین نرم افزارهای برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت برای سیستم عامل اندروید است که تا به امروز نسخه های گوناگون آن برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و آیفون منتشر شده و ما امروز  آخرین نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود Skype 6.25.0.1107   آخرین نسخه اسکایپ برای اندروید!

آرش کریمی بازدید : 120 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه Hangouts یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای چت در اندروید می باشد که از طرف شرکت گوگل به عنوان جایگزینی برای Google Talk معرفی شده است. شما با استفاده از این برنامه می تواند با هر کسی که دوست دارید چت کنید، عکس و ویدیوهای خود را ارسال کرده و به صورت رایگان تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

دانلود Hangouts 8.0.116581895   مسنجر هنگ اوتس گوگل برای اندروید

آرش کریمی بازدید : 144 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

Talkray – Free Calls and Text – مسنجری محبوب برای تماس تصویری و متنی برای اندروید

Talkray – Free Calls and Text نام یک مسنجر محبوب مبتنی بر صوت و متن برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به تماس صوتی و متنی با دوستانتان از سر تا سر جهان بپردازید و برای یکدیگر فیلم و عکس ارسال کنید.

::: تالک ری هم اکنون بخاطر رایگان بودن، سرعت بالا، کیفیت بسیار بالا در هنگام تماس صوتی، محیط کاربری زیبا و … بسیار محبوب شده است و با آپدیت های مداوم این نرم افزار هر روز در حال محبوب تر شدن است، اگر دوست دارید از یک مکالمه صوتی با سرعت و کیفیت بالا لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم که همین الان Talkray را از اندروید سیتی دریافت کنید و لحاظات خوبی را با دوستان سپری کنید.

دانلود Talkray 3.103   مسنجر محبوب و رایگان تالک ری اندروید

آرش کریمی بازدید : 312 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

– دانلود اینستاگرام پلاس برای اندروید + نسخه مود شده اوجی اینستا OGInsta

به نظر می رسد خیلی نیاز به توضیح و تعریف از اینستاگرام که حالا دیگر به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری عکس و فیلم در دنیا تبدیل شده است، نمی باشد.

پس از معرفی و انتشار جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید که می توانید از این صفحه به آن دسترسی پیدا کنید، امروز قصد معرفی دو برنامه کمکی و یا بهتر است بگوییم نسخه مود شده اینستاگرام برای اندروید را داریم که نسبت به نسخه اصلی، دارای ویژگی های منحصر بفرد بیشتری می باشند که در زیر با قابلیت های هر یک آشنا می شوید.

دانلود Instagram plus 7.16.0   اینستاگرام پلاس اندروید + OGInsta

 

 

آرش کریمی بازدید : 161 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Zapya آندروید  – آخرین ورژن زاپیا اندروید، نرم افزار فوق العاده ارسال سریع فایل از طریق وایرلس برای اندروید

+ فایل نصبی برنامه زاپیا نسخه ویندوز و کامپیوتر

اگر شما هم از کاربران قدیمی اندروید باشید بی شک نام برنامه بسیار کاربردی Zapya را شنیده اید.از طریق این برنامه قادر خواهید بود با سرعتی ۴۰ برابر سرعت بلوتوث (به گفته سازنده در بهترین شرایط) و در حدود سرعت ۱۰ مگابایت بر ثانیه فایل های خود را از طریق وایرلس انتقال دهید و از سرعت بالا لذت ببرید.اگر به دنبال یک برنامه خوب برای انتقال فایل های خود مانند عکس و فیلم و موزیک و… با سرعتی بالا می گردید ما حتما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود Zapya 3.7.1   جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید!

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟