loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 140 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

بسکتبال فنری یک بازی مبتنی بر فیزیک و هنر است که از گرافیک ۲ بعدی (۲D) برخوردار است که می توانید جدیدترین ورژن این بازی یعنی Bouncy Basketball 2.7 را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید. .یک بازی نفس گیر را تجربه کنید و آبشاری های محکم بزنید.نمرات شما بستگی به بازی تان دارد و باید طوری عمل کنید که در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر باشید تا نمرات بیشتر و بهتری را بدست آورید.باید زرنگ باشید و توپ را از حریف تان به سرعت بگیرید.مدت زمان در این بازی بین ۳ زمان ۳۰ ، ۶۰ و ۹۰ تقسیم شده است که با انتخاب هر کدام میتوانید آن زمان را بازی کنید.

دانلود بازی بسکتبال فنری | Bouncy Basketball 2.7

آرش کریمی بازدید : 163 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه بازی Ice Age Adventures – بازی انیمیشن محبوب عصر یخبندان برای اندروید

احتمال زیاد تا الان انیمیشن عصر یخبندان را تماشا کرده اید. این انمیشن واقعا جذاب و فوق العاده بود و توانست طرفداران و مخاطبان زیادی را بسوی خود جذب کند. و اما حالا این انیمیشن زیبا و جذاب را بازی کنید!بازی Ice Age Adventures مطابق همان انیمیشن زیبا و جذاب طراحی و توسعه یافته است. لازم به ذکر هست که این بازی زیبا و جذاب تاکنون توانسته است امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران مارکت گوگل پلی دریافت کنند. بازهم لازم به ذکر هست که این امتیاز یک امتیاز خوب محسوب می شود. در ادامه با اندروید سی تی همراه شوید تا بیشتر این بازی را برسی کنیم.

دانلود Ice Age Adventures 1.9.1b   بازی عصر یخبندان اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 169 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

SimCity BuildIt V1.10.11.40146 + Mod –برترین بازی شبیه سازی شده شهر سازی و واقعی ترین بازی شهر سازی 

محصولی دیگر از کمپانی EA GAMES یا همان ELECTRONIC ARTS معروف 

امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ در گوگل پلی 

SimCity BuildIt یک بازی HDو گرافیکی و زیبا به صورت سه بعدی (۳D) که این بازی از کمپانی معروف و مشهور EA GAMES برای نسخه اندروید طراحی و تسعه یافته است .در این بازی شما وظیفه دارید که شهر خود را ساخته و مدیریت ان را به عهده بگیرید و با این بازی معروف میتوانید یکی از بازی های مدیریت شهری را به عهده بگرید شما در این بازی میتوانید  یک شهر با خیابان های سازماندهی شده را به عهده بگیرید و برای شهروندان خود هر انچه نیاز دارند بسازید .

با ساخت شهر خود و مدیریت ان و کسب در امد عشتیاق خود را نسبت به این بازی دو چندان کنید

اگر میخواهید یه بازی سه بعدی و مدیریتی را تجربه کنید توصیه  میکنم بازی SimCity BuildIt حتما دانلود کنید

دانلود SimCity BuildIt 1.10.11.40146 – بازی شهرسازی اندروید + مود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟