loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 347 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

جدیدترین نسخه QuickPic  –  نسخه نهایی بهترین و سریع ترین برنامه گالری برای اندروید

نرم افزاری ۱ مگابایتی با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از مارکت!

امتیاز فوق العاده ۴.۷ از ۵ در گوگل پلی 

به جرات می توان گفت QuickPic بهترین، کامل ترین و در عین حال سریع ترین نرم افزار مرور تصاویر و فیلم های موجود در گالری گوشی و تبلت می باشد که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سیستم پیش فرض و خسته کننده گالری دستگاه اندرویدی شما باشد.این برنامه که به تازگی محبوبیت فوق العاده ای را در بین کاربران اندرویدی کسب کرده، با وجود حجم نسبتا کم خود در قیاس با اپلیکیشن های مشابه می تواند حس بسیار خوبی را برای مشاهده هرچه روان تر و سریع تر فایل های موجود در گالری به شما بدهد.

دانلود QuickPic 4.6.9.1459 – بهترین و سریع ترین برنامه گالری اندروید!

 

اپلیکیشن کوییک پیک همچنین امکاناتی دیگر نظیر ویرایش نام تصاویر و ویدئوها، نمایش دو بعدی آن ها و نمایش فرمت های Gif را در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنیم این برنامه کاربردی را حتما امتحان نمایید.آخرین ورژن آن به همراه تصاویر زیبا از محیط برنامه هم اکنون در اندروید سیتی موجود می باشد

آرش کریمی بازدید : 277 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود Camera FV-5 – جدیدترین نسخه برنامه دوربین قدرتمند و حرفه ای عکاسی کمرا اف وی برای اندروید

Camera FV-5 نام یکی از برنامه های بسیار جالب جهت عکاسی حرفه ای برای سیستم عامل اندروید است.به کمک این برنامه شما قادر خواهید بود از تصاویر ساده و خام (raw) تصاویری بسیار زیبا و جذاب بسازید و روی آنها پردازش های مختلفی انجام دهید.با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی قادر خواهید بود با استفاده از کنترل کننده های DSLR عملیات جالبی را بر روی تصاویر انجام داده و نتایج زیبایی را رقم بزنید.شما می توانید تصاویر ویرایش شده ی خود را با استفاده از برنامه هایی نظیر Instagram با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

 

آرش کریمی بازدید : 348 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

PicsArt – Photo Studio – جدیدترین نسخه پیکس آرت، استودیو عکس قدرتمند و برنامه حرفه ای ادیتور عکس برای اندروید

شاید اگر بگوییم PicsArt – Photo Studio بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای ویرایش تصاویر برای سیستم عامل اندروید می باشد خیلی هم بزرگنمایی نکرده ایم! تعداد بیشمار کاربران این نرم افزار بی شک نشان از کارایی بالای این نرم افزار  در بین نرم افزارهای مشابه است.با نصب این برنامه بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی خود می توانید مجموعه ای بسیار کامل و حرفه ای از ابزارهای ویرایش عکس و افکت گذاری بر روی تصاویر را داشته باشید و تجربه کار با برترین اپلیکیشن فوتو ادیتور اندرویدی را داشته باشید.

دانلود PicsArt 5.17   برنامه ویرایش عکس اندروید + فونت فارسی

 

آرش کریمی بازدید : 178 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

new

Adobe Photoshop Touch for phone v1.3.7 Patched – دانلود نرم افزار فتوشاپ برای اندروید

+ Adobe Photoshop Touch 1.7.7 – نسخه مخصوص تبلت

+ Adobe Photoshop Express 2.3.273 – نسخه پرمیوم اکسپرس

جدیدترین ورژن اپلیکیشن فوتوشاپ برای اندروید – نسخه کرک شده با تمامی امکانات

هر دو نسخه گوشی و تبلت آپدیت شد…

بدون شک Adobe Photoshop نام یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در سیستم عامل های گوناگون است که احتمالا کار با آن را در ویندوز و کامپیوتر شخصی تجربه کرده اید.پس از موفقیت چشمگیری که این نرم افزار در ویندوز داشت، ابر کمپانی Adobe تصمیم به انتشار نسخه اندرویدی این برنامه گرفت یعنی دقیقا همین نسخه ای که پیش روی شما است!

با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ اندروید قادر خواهید بود از امکاناتی نظیر گذاشتن جلوه های ویژه حرفه ای بر روی تصاویر، افکت گذاری و لایه برداری از عکس ها، اشتراک گذاری تصاویر، ویرایش عکس های با کیفیت بدون افت کیفیت اصلی، باز کردن فایل های فوتوشاپ ایجاد شده در ویندوز، ترکیب تصاویر با هم و همچنین دسترسی به انواع افکت های متنوع سیاه و سفید و قدیمی برای اعمال بر روی تصاویر و… بهره ببرید.

نرم افزار آدوبی فوتوشاپ اندروید با قیمت ۹.۹۹ دلار در مارکت اندروید منتشر شده و اندروید سیتی امروز جدیدترین نسخه آن را به همراه نسخه مخصوص تبلت و همچنین نسخه اکسپرس به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

دانلود Adobe Photoshop Touch for phone 1.3.7 – فتوشاپ اندروید!

آرش کریمی بازدید : 147 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه AndroVid Pro Video Editor اندروید

AndroVid Pro Video Editor از سری برنامه های پرطرفدار اندرویدی است که هم اکنون جدیدترین نسخه پرو و فول آن به درخواست کاربران معرفی می شود . این نرم افزار دارای ویژگی های بارز و جالبی است که توسط آن ها می توانید تغییرات دلخواهتان را بر روی فایل های ویدیویی مد نظرتان اعمال نموده و در نهایت فایل ویرایش شده خود را برای استفاده های بعدی ذخیره نمایید .

 

دانلود AndroVid Pro Video Editor نرم افزار ویرایش فیلم و ویدیو در اندروید

آرش کریمی بازدید : 140 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید به تازگی تب داغ کلیپ های داب اسمش (Dubsmash) یا همان لب خوانی روی ویدئوها تمامی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام را فرا گرفته است و ما پس از معرفی نسخه اصلی و خارجی برنامه دابسمش اندروید امروز قصد انتشار آخرین نسخه از برنامه محبوب دابشو را داریم که احتمالا از امکانات متفاوت و منوی کاملا فارسی آن لذت خواهید برد.

 

دانلود DubShow 0.4.15   دابسمش فارسی و ایرانی اندروید!

 

آرش کریمی بازدید : 432 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

 Instagram – آخرین ورژن اینستاگرام برای اندروید – بهترین برنامه افکت گذاری عکس و اشتراک گذاری تصاویر اندروید

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

دانلود Instagram 7.17.0   جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید!

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟