loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 501 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (1)

امروز میخوایم نرم افزار جدید اندرویدی My New Friends رو بهتون معرفی کنیم. این نرم افزار ایرانی با قابلیت های جدیدی که داره میتونه شمارو از یه عالمه دردسر اضافه کردن مخاطب جدید و نوشتن اسم و توضیحات شخص نجات بده. با این نرم افزار میتونید شماره های جدیدتون رو به سرعت وارد لیست گوشی خودتون کنید. همچنین مشکلی در پیدا کردن این افراد در تلگرام و اینستاگرام نیز نخواهید داشت.  با استفاده از این نرم افزار می توانید شماره دوستانتان را با وارد کردن چند عدد اول تلفنشان سریعا پیدا کنید. این نرم افزار کاملا ایرانی بوده و با زبان فارسی سازگار می باشد.

برخی ویژگی ها:

- سرعت اضافه کردن بالای مخاطبان

- رابط کاربری زیبا و آسان

- سازگاری کامل با زبان فارسی

- تطابق با اینستاگرام و تلگرام

  

 

این نرم افزار توسط ناشر به فروش می رسد و قیمت آن نیز فقط 8000 تومان می باشد. 

برای خرید این نرم افزار به لینک زیر مراجعه نمایید و پس از پرداخت، کد و لینک دانلود برایتان نمایش داده می شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟