loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 171 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

DomiNations – جدیدترین نسخه بازی دومینیشنز، بازی استراتژیک و گرافیکی برای اندروید

DomiNations یا فرمانروایی یک بازی گرافیکی و زیبا از تیم بازی سازی Nexon M. Inc است که در حال عرضه به صورت رایگان در مارکت رسمی اندروید (Google Play) در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره قابل قبول ۴.۳ از ۵  از کاربران اندرویدی دریافت کنید، در ادامه می توانید توضیحات مختصری درباره این بازی مطالعه کنید.

DomiNations یک بازی استراتژیک زیبا و جدید برای اکتشافات، پیشرفت کردن و فتح کردن است، ملت خود را به سوی پیروزی نهایی در تمام تاریخ بشر (از عصر حجر تا عصر فضا) هدایت کنید! ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های دنیا (بریتانیا، فرانسه، چین، روم، یونان و…) انتخاب کنید و پایتخت خود را بسازید، اتحاد های رقیب را شکست بدهید و تبدیل به بزرگترین و قوی ترین فرمانروای زمین شوید!

دانلود DomiNations 3.7.370   بازی استراتژیک فرمانروایی اندروید

آرش کریمی بازدید : 158 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

Dragon City – بازی مهیج و ماجراجویی شهر اژدها برای اندروید

Dragon City  یا شهر اژدها یک بازی جذاب از تیم بازی سازی Socialpoint برای دستگاه های اندرویدی می باشد که هم اکنون به صورت رایگان بر روی مارکت رسمی اندروید (Google Play) قرار دارد و توانسته است نمره عالی ۴.۴ از ۵ را از کاربران اندرویدی کسب کند و بارها دانلود شود.دنیایی جادویی در Dragon City بسازید، صاحب صدها اژدها شوید، آن ها را پرورش و ارتقا دهید و تبدیل به ارباب اژدهایان شوید! در این بازی می توانید قدرت و توانایی های اژدهای خود را با هجوم بردن به دیگر بازیکنان نشان دهید! حتی می توانید به سرویس های اجتماعی متصل شوید و ازدهایان خود را همه جا و در همه وقت داشته باشید!

دانلود Dragon City 3.10.3   بازی شهر اژدها اندروید

آرش کریمی بازدید : 147 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه aa – بازی معتاد کننده و چالشی جایگذاری نقطه ها برای اندروید

اگر از هواداران بازی های به اصطلاح ساده ی معتاد کننده و یا چالشی باشید احتمالا با بازی aa اندروید آشنا هستید که به هیچ وجه دارا گرافیک نیست اما گیم پلی بسیار گیرای آن می تواند ساعت ها شما را با گوشی و تبلت اندرویدیتان سرگرم کند.این بازی با در همان بدو انتشار توانست جوایز ریز و درشت بسیاری را دشت کند و گیمرهای بسیاری را به سمت خود بکشاند.

دانلود aa 1.4.7   بازی اعتیادآور و فوق چالشی aa اندروید

 

 

آرش کریمی بازدید : 143 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

War of Nations: PvP Domination – بازی استراتژیک و آنلاین جنگ ملت ها برای اندروید

پیشنهاد به دوستداران سبک های آنلاین و استراتژیک مدرن

War Of Nations: PvP Domination یا به فارسی جنگ ملت ها یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی استراتژیک می باشد که در آن می توانید با دوستان خود به بازی بپردازید، اتحاد تشکیل دهید، به اتحاد ها و بازیکنان دیگر حمله کنید و جهان را فتح کنید. جنگ ملت ها کاملا آنلاین است و برای اجر نیاز به اینترنت دارد.

دانلود War of Nations 4.1.0   بازی زیبای جنگ ملت ها اندروید

آرش کریمی بازدید : 181 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

ورژن جدید بازی Soccer Stars – بازی هیجان انگیز ورزشی ستاره های فوتبال برای اندروید

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی زیبا در سبک بازی های ورزشی مسابقه ای است که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط استودیو Miniclip برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی فوتبالی اندرویدی با داشتن میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا از برترین بازی ها در این سبک به شمار می رود.در این گیم ورزشی شما می توانید رقیب خود را به صورت دلخواه انتخاب کرده و با پا به توپ شدن در زمین فوتبال مهارت خود را در زدن شوت و گل های زیبا نشان داده و خود را به عنوان بازیکنی معروف معرفی نمایید!

دانلود Soccer Stars 3.1.0   بازی زیبای ستاره های فوتبال اندروید

آرش کریمی بازدید : 125 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

– بازی استراتژیک چهار پادشاهی برای اندروید

یک بازی استراتژیک دیگر شبیه به Clash Of Clans

دارای بیش از ۷۰ میلیون بازیکن فعال

Empire: Four Kingdoms یک بازی استرتژیک و سرگرم کننده شبیه به بازی معروف Clash Of Clans می باشد، در این بازی باید با ساختن دیوار ها و قلعه های محکم از امراپراطوری و شهر خود محافظت کنید، ارتشی قدرتمند تعلیم دهید و آن ها برای فتح قلعه دیگر بازیکنان به بیرون بفرستید و در نتیجه اقتصاد امپراطوری خود را شکوفا نمایید.

دانلود Empire: Four Kingdoms 1.28.69   بازی فرمانروایی چهار پادشاهی اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 144 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه بازی Battle of Zombies: Clans MMO – بازی نبرد زامبی برای اندروید

Battle of Zombies: Clans MMO یک بازی هیجان انگیز دیگر برای سیستم عامل های اندروید! با این بازی ارتشی نیرومند از زامبی ها بسازید , اسلحه های مختلف بسازید و بر دشمن غلبه کنید و آنها را شکست دهید. این بازی فوق العاده توانسته است امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ را از سوی کاربران اندرویدی گوگل پلی دریافت کند. در ادامه با اندروید سیتیهمراه شوید تا بیشتر در رابطه با این بازی حرف بزنیم.

دانلود Battle of Zombies: Clans MMO 1.0.159   نبرد زامبی ها اندروید + دیتا

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟