loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 183 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود GO Keyboard  – جدیدترین نسخه گو کیبورد، صفحه کلید قدرتمند با پشتیبانی کامل از فارسی برای اندروید

پشتیبانی از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر در دنیا!

شاید پس از مدتی کار کردن با صفحه کلید پیشفرض گوشی و تبلت اندرویدی خود حال وقت آن رسیده که فضای کیبورد دیوایس اندرویدی خود را دگرگون سازید.پس از معرفی نرم افزار محبوب اسمارت کیبورد، امروز قصد معرفی یکی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن های کیبورد برای سیستم عامل اندروید با نام GO Keyboard را داریم که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط کمپانی بسیار مطرح Go Dev منتشر شده است.

دانلود GO Keyboard 2.67   کیبورد قدرتمند و زیبای اندروید + فارسی

 

آرش کریمی بازدید : 120 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه Hangouts یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای چت در اندروید می باشد که از طرف شرکت گوگل به عنوان جایگزینی برای Google Talk معرفی شده است. شما با استفاده از این برنامه می تواند با هر کسی که دوست دارید چت کنید، عکس و ویدیوهای خود را ارسال کرده و به صورت رایگان تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

دانلود Hangouts 8.0.116581895   مسنجر هنگ اوتس گوگل برای اندروید

آرش کریمی بازدید : 139 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

SwiftKey Keyboard & Free Emoji – جدیدترین نسخه سوئیفت کیبورد، محبوب ترین کیبورد برای اندروید

+ مود فول و آنلاک با تمامی قابلیت ها و با حجم ۱۳۰ مگابایت

شاید بزرگنمایی نباشد اگر بگوییم SwiftKey Keyboard یکی از بهترین، کاملترین و زیباترین کیبوردهایی است که تا کنون برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.نرم افزار سوئیفت کیبورد در بیش از ۵۸ کشور دنیا به عنوان پرفروش ترین نرم افزار مارکت اندروید لقب گرفته و همچنین مورد تحسین نشریه های معروفی نظیر TIME Magazine قرار گرفته است.

دانلود SwiftKey Keyboard 6.2.3.82   سویفت کیبورد اندروید + فول مود

آرش کریمی بازدید : 13531 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

ارائه برنامه های جایگزین بیتالک Beetalk + تحلیل و بررسی مجزای هر برنامه + دانلود

با توجه به مشکلات اخیری که در روند کاری برنامه بیتالک به وجود آمد (که البته در اکثر موارد برطرف شد) و سوالات زیاد کاربران امروز در اندروید سیتی در مطلبی اختصاصی به ارائه برنامه هایی به عنوان جایگزین برای بیتاک می پردازیم و سعی می کنیم خلاصه ای مختصر از قابلیت های هریک برای شما دوستان قرار دهیم.

:: البته دوستان توجه باشند که لفظ جایگزین شاید کمی کم لطفی در حق سازندگان بیتاک باشد چرا که این برنامه از جمله محبوب ترین برنامه های اندرویدی می باشد و هیچکدام از برنامه های زیر نمی توانند تمامی امکانات و قابلیت های بیتاک را پوشش دهند.همچنین  اکثر برنامه های معرفی شده بیشتر بر اساس معیار امکان چت و دوستیابی می باشند.

10 برنامه جایگزین بیتالک Beetalk + بررسی و دانلود

آرش کریمی بازدید : 152 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود hike messenger – جدیدترین نسخه هایک، پیام رسان و مسنجر پرطرفدار برای اندروید

پیام رسان اندرویدی با قابلیت ارسال عکس و فیلم و سایر فایل ها

پس از معرفی چندین برنامه مسنجر و پیام رسانی محبوب اندرویدی مانند بیتالک، واتس اپ پلاس، لاین و غیره امروز قصد معرفی یکی دیگر از برنامه های ارتباطی را داریم که تا کنون نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های گوناگون منتشر شده و ما امروز با بررسی آخرین نسخه آن را برای سیستم عامل اندروید در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود hike 4.2.0   چت و مسنجر رایگان هایک اندروید

آرش کریمی بازدید : 123 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود جدیدترین ورژن Textra SMS – نرم افزار مدیریت بخش اس ام اس و پیام رسان قدرتمند برای اندروید

پس از معرفی برنامه های محبوبی نظیر هایک، چامپ اس ام اس و گو اس ام اس ، امروز قصد معرفی یکی دیگر از اپلیکیشن های جایگزین بخش پیام رسانی پیش فرض برای سیستم عامل اندروید را داریم که با استفاده از آن در محیطی شیک و کاربردی به راحتی می توانید به مدیریت و رد و بدل کردن پیامک ها با سرعت بالا بپردازید و از شکلک ها و استیکرهای متعدد که تقریبا به ۸۰۰ عدد می رسند لذت ببرید و احساسات خود را بیان نمایید!

دانلود Textra SMS 3.15   برنامه محبوب مدیریت اس ام اس اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 125 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه Signal Private Messenger – مسنجری قابل اطمینان برای حفظ حریم شخصی

هیچکدام از پیام ها و فایل های شما در سرور ذخیره نمی شوند!

Signal Private Messenger مسنجری است برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بسیاری می دهند. ویژگی جالبی که این مسنجر دارد این است که هرگز پیام ها و فایل ها و عکس های شما جایی در سرور های مسنجر ذخیره نمی شوند و فقط در لحظه به مخاطب شما نمایش داده می شوند. اما اگر تمایل دارید که مکالمات شما قابل پیگیری باشد و فایل های شما جایی ذخیره شوند که بعدا دوباره بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید این نرم افزار گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

برای بررسی ویژگی های کامل این مسنجر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود Signal Private Messenger 3.10.0   مسنجر امن سیگنال اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟