loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 13531 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

ارائه برنامه های جایگزین بیتالک Beetalk + تحلیل و بررسی مجزای هر برنامه + دانلود

با توجه به مشکلات اخیری که در روند کاری برنامه بیتالک به وجود آمد (که البته در اکثر موارد برطرف شد) و سوالات زیاد کاربران امروز در اندروید سیتی در مطلبی اختصاصی به ارائه برنامه هایی به عنوان جایگزین برای بیتاک می پردازیم و سعی می کنیم خلاصه ای مختصر از قابلیت های هریک برای شما دوستان قرار دهیم.

:: البته دوستان توجه باشند که لفظ جایگزین شاید کمی کم لطفی در حق سازندگان بیتاک باشد چرا که این برنامه از جمله محبوب ترین برنامه های اندرویدی می باشد و هیچکدام از برنامه های زیر نمی توانند تمامی امکانات و قابلیت های بیتاک را پوشش دهند.همچنین  اکثر برنامه های معرفی شده بیشتر بر اساس معیار امکان چت و دوستیابی می باشند.

10 برنامه جایگزین بیتالک Beetalk + بررسی و دانلود

آرش کریمی بازدید : 130 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

همه چیز در مورد کلش رویال بازی جدید سازنده کلش اف کلنز Clash Royale + تریلر معرفی + تصاویر

آپدیت ۱۲ فرروردین

تذکر : آپدیتی با شماره نسخه ۱.۲.۶ در برخی سایت ها منتشر شده است.لازم به ذکر است آخرین نسخه رسمی بازی ۱.۲.۳ می باشد و با تست بازی متوجه شدیم نسخه ۱.۲.۶ از سرورهای فرعی استفاده می کند و زبان آن چینی است.

ما هم آخرین نسخه رسمی یعنی ۱.۲.۳ را برای دانلود قرار داده ایم.

به تازگی تیم سوپر سل سازنده بازی های فوق محبوب کلش آف کلنز ، هی دی و بوم بیچ چهارمین بازی کمپانی خود را رونمایی کرد.

خبر انتشار اولین نسخه از این بازی  چندی  پیش به طور رسمی در انجمن سوپرسل اعلام شد که به همراه این خبر یک ویدئو از نمای بازی نیز منتشر شد.

فوری:دانلود Clash Royale 1.2.0   آخرین نسخه کلش رویال اندروید

آرش کریمی بازدید : 149 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

در خواستی جمع کثیری از کاربران

همانطور که میدانید اکثر دستگاههای اندرویدی برای ذخیره ی اطلاعات و مدیریت و پشتیبانی داده ها از حسابهای گوگل استفاده میکنند بطوریکه هنگام کار با آنها باید حتما یک حساب گوگل داشته باشید. اگر شما هم علاقه دارید یک حساب جیمیل بسازید و اطلاعات حسابتان را در آن ذخیره نمایید در این آموزش همراه ما باشید.

آموزش کامل ساخت اکانت جیمیل + تصاویر

 

 
آرش کریمی بازدید : 148 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

حتما شما هم این عبارت را بسیار دیده اید ” هک تلگرام ، تضمینی “، یا ” دوستان و فرزندان خود را در تلگرام چک کنید” و عباراتی از این قبیل که همگی حکایت از هک کردن تلگرام و دستیابی به پیامهای دیگران را دارند.

اما آیا به راستی میتوان تلگرام هک کرد، آیا هرکدام از ما که در تلگرام فعالیت داریم ممکن است توسط شخص دیگری چک شویم؟آیا میتوان از هک شدن در تلگرام جلوگیری کنیم؟

در این آموزش سعی کرده ایم به طور کلی درباره ی این سوالات پاسخ دهیم…

نکات لازم برای جلوگیری از هک شدن در تلگرام + تصاویر

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟