loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 388 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

مدت زیادی از پا گرفتن اپلیکیشن تلگرام نگذشته بود که رباتهای تلگرام عضو جدانشدنی این مسنجر محبوب شدند و بسیاری از قابلیتهایی که در این برنامه انجام نمیشد را به عهده گرفتند.رباتهای تلگرام میتوانند کارهایی نظیر تغییر فونت متن و نوشته، ارسال گیف و… را انجام دهند.اما این بار میخواهیم رباتی را معرفی کنیم که میتواندبه ما کمک کنند تا آدرس فیلمها و تصاویر اینستاگرام، آپارات و … را به آسانی در آن وارد کرده و به دانلود مستقیم آنها بپردازیم،اگر مایلید در این زمینه بیشتر بدانید دراین آموزش همراه ما باشید.

instagram-logo

 

منبع : اندروسیتی

آرش کریمی بازدید : 356 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان قرار دادن لینک سایت یا کانال و گروههای تلگرامی وجود داشت ولی با آپدیتهای جدید برنامه و به دلیل سیاستهای این اپلیکیشن ، نمیتوان از این قابلیت استفاده کرد و از آنجا که برخی کاربران مایلند که لینک کانال خود را در قسمت بیوگرافی اینستاگرام قرار دهند، لازم است با روش حل این مشکل آشنا شویم.در این آموزش تصویری روش انجام آن را بررسی خواهیم کرد.

 

آموزش گذاشتن لینک در قسمت bio اینستاگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 327 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

Education

گاهی نیاز است تا لیست مخاطبین تلگرام خود را مرتب کنیم و افرادی که زیاد با آنها در ارتباط نیستیم را برای همیشه حذف کنیم اما هر بار پس از نصب مجدد برنامه مخاطبین حذف شده در لیست مخاطبین تلگرام افزوده میشوند که کافیست از روش حذف دائمی مخاطب استفاده کنیم.در این آموزش دو روش کاربردی حذف مخاطب را معرفی میکنیم که امید است مورد استفاده ی همراهان گرامی قرار گیرد.

آموزش حذف کامل  مخاطبین در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 217 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

وش فوروارد کردن پیام بدون ذکر نام + ارسال تصویر بدون زیر نویس + روش پنهان سازی شماره تلفن در تلگرام

گاهی مایلیم هنگام چت و گفتگو در برخی مسنجرها به صورت ناشناس رفتارکنیم و شماره یا نام ما هنگام گفتگو برای شخص مخاطب ارسال نشود، این قابلیت که در نسخه های قبلی تلگرام وجود داشت به تازگی از آپدیتهای جدید برنامه حذف شده و برخی کاربران مایل به دانستن روش انجام اینکار بودند. در این آموزش نکاتی راجع به این موارد ارائه خواهد شد پس همراه ماباشید.

 

آموزش فوروارد کردن پیام بدون نام در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 161 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

::. آموزش روشهای افزایش سرعت دستگاه .::

::.معرفی روشهای بکاپ گیری اندروید .::

با نزدیک شدن به سال جدید همه در تکاپوی تمیزی خانه و محل زندگی خود هستند و سعی دارند خود را برای آغاز سالی جدید آماده نمایند، از آنجا که تلفنهای همراه جزیی از ضروریترین وسایل زندگی امروز ماهستند لازم است روشهای مرتب کردن آنهارا نیز بیاموزیم. اینکه حافظه ی دستگاهمان را برای فیلم و تصاویر عید خالی کنیم و سایر کارهای از این قبیل به صورت تصویری در این مقاله توضیح داده خواهد شد پس همراه ما باشید.

گوشی تکونی سال 95   اختصاصی و ویژه (بخش 1)

 

 

*پست گوشی تکونی در دو قسمت بصورت اختصاصی توسط تیم اندروید سیتی و برای ایام آغاز سال ۹۵ تهیه شده است.

آرش کریمی بازدید : 177 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

با توجه به اینکه این روزها عبارت ” هک تضمینی تلگرام ” و ” کنترل تلگرام دیگران بصورت نامحسوس” و سایر عبارات مشابه به گوش میرسد و به نوعی نگرانی بابت ازدست رفتن اطلاعات کاربران این مسنجر محبوب پیش آمده لازم است با روشهای افزایش امنیت تلگرام آشنا شویم. در این آموزش با دو روش بسیار مهم و کاربردی برای افزایش امنیت تلگرام آشنا خواهیم شد، پس همراه ما باشید.

ایجاد رمز دوم تلگرام برای ارتقای امنیت + تصاویر

آرش کریمی بازدید : 221 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

مدت زیادی از رونمایی بازی کلش رویال نمیگذرد که کاربران بسیاری جذب این بازی مهیج شده اند و این بازی جای خود را بسرعت در میان سیستمهای اندرویدی یافت. اما از آنجا که این بازی مانند سایر اپلیکیشن های نوظهور در ابتدای ساخت با برخی مشکلات جهت اجرا روبرو شده است و برخی از طرفداران خود را با مشکلاتی نظیر لود نشدن، گیر کردن، اجرا نشدن و … درگیر ساخته است در این پست با برخی از روشهای حل این مشکلات آشنا خواهیم شد.

 بررسی مشکلات رایج بازی کلش رویال + راه حل

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟