loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 147 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Weather Live – زیباترین نرم افزار هواشناسی و پیش بینی آب و هوا برای اندروید

پس از معرفی برنامه Go Weather به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های هواشناسی برای اندروید امروز قصد معرفی نرم افزار Weather Live را داریم که یکی از شیک ترین و زیباترین برنامه های اندرویدی در زمینه نمایش وضعیت آب و هوا به شمار می رود.این اپلیکیشن شرایط مختلف آب و هوایی نظیر، آفتابی، بارانی، ابری و… را با انیمیشن ها بسیار زیبا و گرافیکی در هوم اسکرین یا همان صفحه اصلی گوشی شما نمایش می دهد.

اپلیکیشن ودر لایو اکثر شهر ها و کشورها را پشتیبانی می کند و پیشنهاد می کنیم آن را حتما امتحان نمایید.Weather Live با قیمت ۲ دلار در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در گوگل پلی است و آخرین نسخه آن هم اکنون در اندروید سیتی به صورت رایگان و با لینک مستقیم موجود است.در ادامه با ما همراه باشید با…

دانلود Weather Live 4.2 – برنامه هواشناسی زیبای اندروید!

 

دانلود Weather Live 4.2 – برنامه هواشناسی زیبای اندروید!

 

آرش کریمی بازدید : 138 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Battery Monitor Widget Pro – برنامه مدیریت و بهینه سازی پیشرفته باتری برای اندروید

امتیاز حیرت انگیز ۴.۶ از ۵ در مارکت اندرویدی گوگل پلی

اپلیکیشن اندرویدی Battery Monitor Widget Pro یک برنامه ی پیشرفته و کارآمد برای بهینه سازی باتری های اسمارت فون ها و گوشی های اندرویدی است. اگر شما از جمله آدم هایی هستید که موبایلتان از باتری نه چندان خوبی استفاده می کند و به سرعت شارژ باتری گوشی تان خالی می شود تیم اندروید سیتی حتما این برنامه را به شما پیشنهاد می کند . این برنامه بسیار کارآمد و بهینه ساخته شده و هم اکنون در مارکت اندرویدی گوگل پلی به صورت غیر رایگان و با قیمت ۲.۹۹ یورو به فروش میرسد و با این حال تا به حال ۵۰ هزار کاربر راضی این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کردند . اما این برنامه به صورت کاملا رایگان توسط تیم اندروید سیتی در این سایت قرار گرفته است.

دانلود Battery Monitor Widget Pro   برنامه مدیریت پیشرفته باتری اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟