loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 255 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

new

Deer Hunter 2014– بازی بسیار محبوب و هیجان انگیز شکار حیوانات برای اندروید – محصول کمپانی Glu Mobile

Deer Hunter 2014 نام بازی بسیار جذاب شکار حیوانات است که به جرات می توان آن را بهترین بازی شبیه سازی شکار در اندروید دانست.در این بازی اندرویدی شما در نقش یک شکارچی هستید که باید به شکار انواع حیوانات نظیر گوزن ، خرس ، یوزپلنگ و… بپردازید.در این بازی همه چیز بسیار واقعی تر از آنچه فکر می کنید به نظر می رسد!

دانلود Deer Hunter 2014 2.11.7   بازی شکار حیوانات اندروید + مود

 

آرش کریمی بازدید : 158 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

Dragon City – بازی مهیج و ماجراجویی شهر اژدها برای اندروید

Dragon City  یا شهر اژدها یک بازی جذاب از تیم بازی سازی Socialpoint برای دستگاه های اندرویدی می باشد که هم اکنون به صورت رایگان بر روی مارکت رسمی اندروید (Google Play) قرار دارد و توانسته است نمره عالی ۴.۴ از ۵ را از کاربران اندرویدی کسب کند و بارها دانلود شود.دنیایی جادویی در Dragon City بسازید، صاحب صدها اژدها شوید، آن ها را پرورش و ارتقا دهید و تبدیل به ارباب اژدهایان شوید! در این بازی می توانید قدرت و توانایی های اژدهای خود را با هجوم بردن به دیگر بازیکنان نشان دهید! حتی می توانید به سرویس های اجتماعی متصل شوید و ازدهایان خود را همه جا و در همه وقت داشته باشید!

دانلود Dragon City 3.10.3   بازی شهر اژدها اندروید

آرش کریمی بازدید : 143 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 


جدیدترین نسخه Sniper 3D Assassin – بازی زیبای ۳بعدی قاتل تک تیرانداز مرگبار برای اندروید

پس از معرفی بازی زیبای Contract Killer: Sniper به عنوان یکی از بازی های سبک تک تیراندازی اندروید، امروز قصد معرفی و ارائه ی یک بازی دیگر در این زمینه با نام Sniper 3D Assassin را داریم که با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و جذب بیش از ۲۰ میلیون گیمر اندرویدی در سراسر دنیا، سر و صدایی را در این ژانر در بدو انتشار داشت!

دانلود Sniper 3D Assassin 1.9.2   بازی تک تیرانداز اندروید + مود|دیتا

آرش کریمی بازدید : 257 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (1)

GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D + Mod – بازی سه بعدی هیجان انگیز و پرطرفدار نبرد گانشیپ بتل برای اندروید

 GUNSHIP BATTLE نام یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک گیم های هوایی و هواپیمایی اما این بار در قالب جنگی می باشد که توسط استودیو بازی سازی TheOne برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و در آن شما در نقش خلبانی حرفه ای هستید که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین هلیکوپتر ها و جنگنده های هوایی به پیکار با دشمنان رفته و ماموریت های مختلف از سر تا سر دنیا را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشتید، البته اگر بتوانید!!

دانلود GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2.1.9 + Mod   نبرد هلیکوپتر اندروید + مود

همانند بازی نیروی آسمانی هرچه مراحل را با امتیاز بیشتری طی کنید، تجهیزات و جنگ افزارهای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.بازی دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی می باشد و جالب است بدانید  برخی از ماموریتهای موجود در بازی از روی نمونه های واقعی شبیه سازی شده اند.این بازی دارای امتیاز قابل قبول ۴.۳ از ۵ در گوگل پلی می باشد.جدیدترین نسخه آن هم اکنون در اندروید سیتی با لینک مستقیم در ادامه مطلب موجود می باشد.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟