loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 144 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

Locus Map Pro – Outdoor GPS – جدیدترین نسخه لوکوس مپ پرو – چی پی اس و نقشه خوان قدرتمند برای اندروید

قیمت در گوگل پلی : ۸.۶۰ دلار

Locus Map Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه جی پی اس منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی به نقشه های مکان های مختلف کشور ها دسترسی داشته باشید. شما می توانید نقشه ها را بار اول در صورت تمایل در حافظه گوشی خود ذخیره نمایید. بدین صورت دیگر نیازی نیست که بار دوم نقشه دانلود شوند! این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین های گوگل پلی است با امتیاز بالای ۴.۸ از ۵ .

تا کنون چندین برنامه متفاوت در زمینه مسیریابی ازجمله برنامه محبوب Sygic منتشر کرده ایم و امروز نیز آخرین نسخه لوکس مپ پرو را به عنوان یکی از سبک ترین و بهترین اپلیکیشن های GPS برای شما دوستان قرار داده ایم که شامل ویژگی های متعددی هست و در اینجا به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

دانلود Locus Map Pro 3.15.2 – نقشه خوان قدرتمند اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 164 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Sygic GPS Navigation – آخرین ورژن و نسخه نهایی و کرک شده سایجیک برای اندروید

Sygic GPS Navigation

Sygic GPS Navigation بی شک بهترین، پرطرفدارترین و کامل ترین برنامه مسیربابی آفلاین برای سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی توانسته آمار فوق العاده ای را بدست آورد.برنامه جی پی اس آفلاین سایجیک، نقشه های شهرها و کشورهای مختلف دنیا را با بالاترین کیفیت بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی شما نمایش داده و از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است. این برنامه می تواند نقشه اکثر شهرهای ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و… را به صورت کامل بر روی صفحه دیوایس اندرویدی شما نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش جاده های شهری و بین شهری را دارا می باشد.از قابلیت های جالب این برنامه ویژگی HUD است که با استفاده از آن می توانید گوشی را جلوی داشبورد اتوموبیل گذاشته و از تصویر بازتاب آن بر روی شیشه استفاده نمایید که شما این ویژگی منحصربفرد را در تصویر زیر مشاهده می نمایید.دانلود Sygic 16.0.0   سایجیک جدید اندروید + دیتا نقشه ایران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟