loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 207 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

EA Sports UFC – بازی بوکس یو اف سی برای طرافداران بوکس

EA Sports UFC یکی از جدید ترین و بهترین بازی های سبک بوکس برای دیوایس های اندرویدی می باشد، این بازی از گرافیک بالا (گرافیک کنسولی طبق ادعای سازندگان!) و امکانات بسیار گسترده ای پشتیبانی می کند که می توانند تجربه بهترین بازی بوکس را در اندرویدفون علافه مندان رشته ورزشی بوکس به ارمغان بیاورند.

دانلود EA SPORTS UFC 1.7.873884   بازی زیبای بوکس اندروید + دیتا

 

 

 

 
آرش کریمی بازدید : 124 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

Flick Shoot  – بازی هیجان انگیز ضربات کاشته ۲ برای اندروید

Flick Shoot نام یک بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی مخصوص سیستم عامل اندروید است که کمپانی بزرگ MobileCraft جدیدترین نسخه آن را به تازگی منتشر کرده است.این بازی با بیش از ۲۰ میلیون دانلود بهترین بازی در زمینه ضربات ایستگاهی آزاد موجود در مارکت اندروید است.

دانلود Flick Shoot 2 v3.4.5   بازی ضربات کاشته 2 اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 232 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Perfect Kick – پرفکت کیک، بازی پرطرفدار و مهیج پنالتی کامل یا ضربات پنالتی برای اندروید

امکان بازی به صورت آنلاین و گفتگو با دوستان

Perfect Kick یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار از گروه بازی سازی Gamegou است که جدیدترین نسخه آن به تازگی منتشر شده است.این بازی با داشتن گرافیک و گیم پلی فوق العاده توانسته بیش از ۱۰ میلیون کاربر را در دنیا جذب خود کند و پس از ارائه چند نسخه، به عنوان یکی از برترین بازی های اندرویدی در سبک ورزشی شناخته شود.دانلود Perfect Kick 1.8.5   بازی پرطرفدار ضربات پنالتی اندروید!

آرش کریمی بازدید : 140 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

بسکتبال فنری یک بازی مبتنی بر فیزیک و هنر است که از گرافیک ۲ بعدی (۲D) برخوردار است که می توانید جدیدترین ورژن این بازی یعنی Bouncy Basketball 2.7 را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید. .یک بازی نفس گیر را تجربه کنید و آبشاری های محکم بزنید.نمرات شما بستگی به بازی تان دارد و باید طوری عمل کنید که در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر باشید تا نمرات بیشتر و بهتری را بدست آورید.باید زرنگ باشید و توپ را از حریف تان به سرعت بگیرید.مدت زمان در این بازی بین ۳ زمان ۳۰ ، ۶۰ و ۹۰ تقسیم شده است که با انتخاب هر کدام میتوانید آن زمان را بازی کنید.

دانلود بازی بسکتبال فنری | Bouncy Basketball 2.7

آرش کریمی بازدید : 155 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود FIFA 15 Ultimate Team – جدیدترین نسخه بازی جذاب فیفا ۱۵ برای اندروید

دارای امتیاز فوق العاده ۴.۸ از ۵ در فروشگاه گوگل!

  آخرین نسخه + دیتا + تریلر + آموزش نصب

امروز قصد داریم یک بازی جذاب ، محبوب و فوق گرافیکی را از شرکت معروف  EA به نام فیفا ۱۵ (FIFA 15) برای شما در اندروید سیتی معرفی کنیم. این بازی از گرافیک بسیار خیره کننده ای برخوردار است و به تمامی دوستداران فوتبال پیشنهاد میشود ، فیفا ۱۵ دارای بیش از ۱۰ هزار بازیکن ، ۵۰۰ تیم و ۳۰ استادیوم ورزشی است و کاملا به صورت واقعی طراحی شده است و همه ی بازیکنان تیم های مختلف با مشخصات دقیق در این بازی وجود دارند ، شما همچنین می توانید در این بازی لیگ خودتان را بسازید و موفقیت های بسیاری  برای خود و تیم تان کسب کنید . شما هم اکنون می توانید این بازی گرافیکی و جذاب را از اندروید سیتی دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود FIFA 15 Ultimate Team 1.7.0   بازی فیفا 15 اندروید+دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 181 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

ورژن جدید بازی Soccer Stars – بازی هیجان انگیز ورزشی ستاره های فوتبال برای اندروید

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی زیبا در سبک بازی های ورزشی مسابقه ای است که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط استودیو Miniclip برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی فوتبالی اندرویدی با داشتن میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا از برترین بازی ها در این سبک به شمار می رود.در این گیم ورزشی شما می توانید رقیب خود را به صورت دلخواه انتخاب کرده و با پا به توپ شدن در زمین فوتبال مهارت خود را در زدن شوت و گل های زیبا نشان داده و خود را به عنوان بازیکنی معروف معرفی نمایید!

دانلود Soccer Stars 3.1.0   بازی زیبای ستاره های فوتبال اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟