loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 212 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

new

My Talking Tom + obb – جدیدترین و آخرین ورژن بازی گربه تام سخنگو برای اندروید

بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در دنیا !!

امروز با معرفی ورژن جدید گربه سخنگوی اندروید با نام  My Talking Tom (تام سخنگوی من) در خدمت شما هستیم که مطمئنا تا کنون با شیرین کاری های این گربه ی باهوش آشنایی داشتید.اگر نه پس تا پایان این پست با ما همراه باشید!! در این بازی بسیار جذاب، شما صاحب یک بچه گربه ی دوست داشتنی هستید که می توانید با او بازی کنید، لباس تن او کنید،  به او غذا دهید، دکوراسیون اتاق او را تغییر دهید و او را مطابق میل خود پرورش دهید و ساعت ها خودتان را با این گربه ی ناز و دوست داشتنی سرگرم کنید!

دانلود My Talking Tom 3.3.1   گربه سخنگوی اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 147 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه aa – بازی معتاد کننده و چالشی جایگذاری نقطه ها برای اندروید

اگر از هواداران بازی های به اصطلاح ساده ی معتاد کننده و یا چالشی باشید احتمالا با بازی aa اندروید آشنا هستید که به هیچ وجه دارا گرافیک نیست اما گیم پلی بسیار گیرای آن می تواند ساعت ها شما را با گوشی و تبلت اندرویدیتان سرگرم کند.این بازی با در همان بدو انتشار توانست جوایز ریز و درشت بسیاری را دشت کند و گیمرهای بسیاری را به سمت خود بکشاند.

دانلود aa 1.4.7   بازی اعتیادآور و فوق چالشی aa اندروید

 

 

آرش کریمی بازدید : 143 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

War of Nations: PvP Domination – بازی استراتژیک و آنلاین جنگ ملت ها برای اندروید

پیشنهاد به دوستداران سبک های آنلاین و استراتژیک مدرن

War Of Nations: PvP Domination یا به فارسی جنگ ملت ها یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی استراتژیک می باشد که در آن می توانید با دوستان خود به بازی بپردازید، اتحاد تشکیل دهید، به اتحاد ها و بازیکنان دیگر حمله کنید و جهان را فتح کنید. جنگ ملت ها کاملا آنلاین است و برای اجر نیاز به اینترنت دارد.

دانلود War of Nations 4.1.0   بازی زیبای جنگ ملت ها اندروید

آرش کریمی بازدید : 207 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

Hill Climb Racing – جدیدترین نسخه هیل کلایمب، بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه اندروید

نسخه اصلی + نسخه مود بینهایت

Hill Climb Racing بی شک یکی از مهیج ترین و اعتیادآور ترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده و تا به امروز طرفداران بی شماری را بدست آورده است.شاید در نگاه اول این گیم اندرویدی بسیار ساده و بچه گانه جلوه کند ولی کافیست آن را بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود نصب نمایید تا دریابید که این بازی تا چه حد سرگرم کننده و جذاب است! در بازی صعود از تپه اندروید شما باید ماشین خود را بر مبنای قوانین فیزیکی و نیوتون به جلو برانید و با پشت سر گذاشتن موانع مختلف و دشوار، اتوموبیل خود را سالم به مقصد برسانید و به مراحل جدید بروید.

دانلود Hill Climb Racing 1.28.0   بازی هیل کلایم جدید اندروید + مود

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟