loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 227 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

new

ورژن جدید Battle Glory  – بازی آنلاین استراتژیک زیبا و مهیج بتل گلوری یا شکوه نبرد برای اندروید

یک بازی دیگر شبیه کلش آف کلنز برای آندروید

پس از انتشار چندین بازی زیبا از سبک بسیار پرطرفدار استراتژیک مانند کلش آف کینگز، کستل کلش و مهاجمان ابری امروز قصد معرفی یکی دیگر از این سبک بازی ها با نام Battle Glory (شکوه نبرد) را داریم که جدیدترین نسخه آن به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده و در مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیاری را جدب خود نماید و همانند دیگر بازی های این ژانر، در آن شما باید برای خود کلن و قبیله ساخته و با تشکیل ارتش و امپراطوری قدرتمند خود، دشمنان را شکست داده و بر قلمرو فرمانروایی خود بیفزایید.

دانلود Battle Glory 3.40   بازی استراتژیک شکوه نبرد اندروید

آرش کریمی بازدید : 171 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

DomiNations – جدیدترین نسخه بازی دومینیشنز، بازی استراتژیک و گرافیکی برای اندروید

DomiNations یا فرمانروایی یک بازی گرافیکی و زیبا از تیم بازی سازی Nexon M. Inc است که در حال عرضه به صورت رایگان در مارکت رسمی اندروید (Google Play) در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره قابل قبول ۴.۳ از ۵  از کاربران اندرویدی دریافت کنید، در ادامه می توانید توضیحات مختصری درباره این بازی مطالعه کنید.

DomiNations یک بازی استراتژیک زیبا و جدید برای اکتشافات، پیشرفت کردن و فتح کردن است، ملت خود را به سوی پیروزی نهایی در تمام تاریخ بشر (از عصر حجر تا عصر فضا) هدایت کنید! ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های دنیا (بریتانیا، فرانسه، چین، روم، یونان و…) انتخاب کنید و پایتخت خود را بسازید، اتحاد های رقیب را شکست بدهید و تبدیل به بزرگترین و قوی ترین فرمانروای زمین شوید!

دانلود DomiNations 3.7.370   بازی استراتژیک فرمانروایی اندروید

آرش کریمی بازدید : 130 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

Boom Beach – جدیدترین نسخه بازی استراتژیک پرطرفدار ساحل بوم یا بوم بیچ اندروید

شاهکاری دیگر از سوپرسل، سازنده بازی کلش آو کلنز

نسخه کامل و بدون نیاز به دیتا با حجم ۷۸ مگابایت

Boom Beach نام بازی بسیار زیبا و محبوب در سبک بازی های استراتژیکی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و شاهکاری دیگر از کمپانی بازی سازی Supercell خالق بازی های پرطرفدار کلش آف کلینز و Hay Day می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی ریلیز شده است.در این گیم اندرویدی شما باید با استفاده از قایق ها و سایر تجهیزاتی که در اختیار دارید افراد و سربازان خود را به جزایر دشمن رسانده، برده ها را آزاد کنید و غنایم دشمن را به غارت ببرید! بهترین استراتژی را به کار بگیرید و سعی کنید کمترین صدمه به نیروهای شما وارد شود.با غارت کردن معادن و منابع دشمنان امتیاز خود را افزایش دهید و سلاح های جدید بسازید و با تقویت ارتش خود، امپراطوری را در دست بگیرید!

دانلود Boom Beach 25.176    جدیدترین نسخه بوم بیچ اندروید!

 

آرش کریمی بازدید : 312 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Cloud Raiders  – بازی استراتژیک آنلاین مهاجمان ابری اندروید به سبک بازی معروف کلش آف کلنز!

یک بازی استراتژیک و مشابه بازی کلش آف کلنز

Cloud Raiders یک بازی بسیار زیبا و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک و جنگی است که به تازگی جدیدترین نسخه آن در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی از گرافیک سه بعدی بالایی بهره می برد و به گفته ی خیلی ها می توان آن را حتی با بازی محبوب clash of clans نیز مقایسه کرد! در این بازی شما در دنیای آسمانی و جزایر شناور منحصربفرد باید به جمع آوری و تقویت ارتش خود پرداخته و با متحد شدن با دوستان خود در مقابله با دشمنان خود پیروز شده و قلمرو و امپراطوری را توسعه دهید.

دانلود Cloud Raiders 7.7.0   بازی استراتژیک هیجان انگیز اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 158 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه Call of Duty®: Heroes – بازی زیبای کال آو دیوتی یا همان ندای وظیفه: قهرمانان برای اندروید

بازی اندرویدی در سبک اکشن – استراتژیک و آنلاین

+ تحلیل و بررسی اختصاصی

حتی اگر علاقه ی بسیار کمی به بازی کردن در هر پلتفرمی اعم از گوشی یا کامپیوتر داشته باشید مسلما با سری بازی های ندای وظیفه که از قدیمی ترین بازی ها در سبک اکشن و نسبتا استراتژیک می باشد، آشنایی دارید.بازی های ندای وظیفه تا به امروز در هر سیستم عامل و با هر حجمی که منتشر شده اند از موفق ترین ها بوده اند و بازی Call of Duty®: Heroes نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توان آن را یکی از زیباترین بازی های کمپانی معتبر Activision Publishing دانست.

دانلود Call of Duty®: Heroes 2.2.0   بازی ندای وظیفه اندروید

آرش کریمی بازدید : 138 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها برای اندروید

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

دانلود Clash of Clans 8.116.11 آپدیت جدیدکلش آف کلنز اندروید + مود

 

 
آرش کریمی بازدید : 143 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

War of Nations: PvP Domination – بازی استراتژیک و آنلاین جنگ ملت ها برای اندروید

پیشنهاد به دوستداران سبک های آنلاین و استراتژیک مدرن

War Of Nations: PvP Domination یا به فارسی جنگ ملت ها یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی استراتژیک می باشد که در آن می توانید با دوستان خود به بازی بپردازید، اتحاد تشکیل دهید، به اتحاد ها و بازیکنان دیگر حمله کنید و جهان را فتح کنید. جنگ ملت ها کاملا آنلاین است و برای اجر نیاز به اینترنت دارد.

دانلود War of Nations 4.1.0   بازی زیبای جنگ ملت ها اندروید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟