loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 794 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

بازی Perfect Shift – بازی محبوب و جذاب ماشینی پرفکت شیفت برای اندروید

Perfect Shift بازی جذاب ماشین سواری برای اندروید . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ماشین سواری هست که تواسنته کاربران و طرفداران زیادی را مجذوب خود بکند . میتوان به جرأت گفت که یکی از بهرین بازی های ماشین سواری هست. این بازی با کیفیت HD ارائه گردیده است. این بازی جذاب توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند. همچنین باید خاطر نشان کرد که این بازی در سبک درگ طراحی و توسعه یافته است.

 

آرش کریمی بازدید : 207 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

Hill Climb Racing – جدیدترین نسخه هیل کلایمب، بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه اندروید

نسخه اصلی + نسخه مود بینهایت

Hill Climb Racing بی شک یکی از مهیج ترین و اعتیادآور ترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده و تا به امروز طرفداران بی شماری را بدست آورده است.شاید در نگاه اول این گیم اندرویدی بسیار ساده و بچه گانه جلوه کند ولی کافیست آن را بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود نصب نمایید تا دریابید که این بازی تا چه حد سرگرم کننده و جذاب است! در بازی صعود از تپه اندروید شما باید ماشین خود را بر مبنای قوانین فیزیکی و نیوتون به جلو برانید و با پشت سر گذاشتن موانع مختلف و دشوار، اتوموبیل خود را سالم به مقصد برسانید و به مراحل جدید بروید.

دانلود Hill Climb Racing 1.28.0   بازی هیل کلایم جدید اندروید + مود

 

آرش کریمی بازدید : 318 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Asphalt Nitro – جدید ترین بازی از سری بازی های آسفالت

فایل نصبی + نسخه مود شده + تریلر

تست شده و بدون مشکل

محصولی جدید از گیم لافت!

آسفالت نیترو ( Asphalt Nitro ) نام جدید ترین بازی از سری بازی های محبوب آسفالت است که هم اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار بر روی وب سایت رسمی گیم لافت قرار دارد ، امروز قصد داریم این بازی جذاب را معرفی کنیم و آن را برای کاربران اندروید سیتی به صورت رایگان منتشر کنیم.

دانلود Asphalt Nitro 1.2.0i   بازی آسفالت نیترو گیملافت اندروید + مود

 

آرش کریمی بازدید : 123 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Race The Traffic v1.0.20 – بازی مسابقه ای و هیجانی رانندگی در ترافیک برای اندروید

Race The Traffic یکی از بهترین بازی های مسابقه ای است که هیجان را در حین بازی کاملا به شما منتقل می کند.در این بازی شما با ماشینی که در اختیار دارید می توانید بین ماشین ها و کامیون ها حرکت کنید و لایی بکشید!این بازی در سه حالت مختلف انجام می گیرد و شما قادر خواهید بود در دو مد شب و روز بازی کنید.

دانلود Race The Traffic v1.0.21   بازی رانندگی در ترافیک اندروید + مود

آرش کریمی بازدید : 133 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Trials Frontier – بازی گرافیکی زیبا و فوق العاده موتور تریل برای اندروید

Trials Frontier یک بازی جذاب در سبک بازی های موتورسواری و مسابقه ای ساخت کمپانی معروف Ubisoft – یوبی سافت است که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.در این بازی شما شخصیت موتور سوار خود را به دلخواه انتخاب کرده و پا به عرصه رقابت خواهید گذاشت و حتی امکان دعوت کردن دوستان و رقابت با آن ها به صورت آنلاین نیز برای شما فراهم است.

دانلود Trials Frontier 3.8.0   موتور سواری زیبای اندروید + دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 163 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Asphalt 8 : Airborne – جدیدترین ورژن بازی گرافیکی و خارق العاده آسفالت ۸ برای اندروید

گرافیک و گیم پلی خارق العاده و خیره کننده

+ آموزش رفع ارور لایسنس

پس از معرفی چندین بازی در زمینه ماشین سواری و ریسینگ، امروز در پستی کاملا ویژه قصد معرفی بهترین بازی اتوموبیل رانی را داریم که بدون شک تا به حال نام آن را بارها شنیده اید.بازی Asphalt 8 : Airborne که توسط کمپانی فوق محبوب Gameloft عرضه شده با دارا بودن فایل دیتای کامل دارای گرافیک و گیم پلی در حد کنسول های بازی بوده و با بیش از ۱۰۰ میلیون گیمر و امتیاز فوق العاده ۴.۶ از ۵ یکی از برترین بازی های موجود در گوگل پلی می باشد.

دانلود Asphalt 8 :Airborne 2.3.0i   آسفالت 8 جدید اندروید + مود|دیتا

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟