loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 794 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

بازی Perfect Shift – بازی محبوب و جذاب ماشینی پرفکت شیفت برای اندروید

Perfect Shift بازی جذاب ماشین سواری برای اندروید . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ماشین سواری هست که تواسنته کاربران و طرفداران زیادی را مجذوب خود بکند . میتوان به جرأت گفت که یکی از بهرین بازی های ماشین سواری هست. این بازی با کیفیت HD ارائه گردیده است. این بازی جذاب توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند. همچنین باید خاطر نشان کرد که این بازی در سبک درگ طراحی و توسعه یافته است.

 

آرش کریمی بازدید : 386 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (1)

ورژن جدید Hungry Shark Evolution – بازی هیجان انگیز کوسه گرسنه برای اندروید

Hungry Shark Evolution (تکامل کوسه گرسنه) یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی است که جز برترین بازی های اندرویدی در سبک خود به شمار می رود.در این بازی شما در نقش یک کوسه گرسنه هستید که می بایست برای بقای خود و زنده ماندن در زیر آب تلاش کنید.در این راه نباید از هیچ موجودی برای تغذیه خود دریغ کنید و تمامی ماهی ها، گیاهان دریایی، لاکپشت ها و حتی انسان ها و غواصانی که برای تفریح به دریا آمده اند بخورید و رشد کنید!

دانلود Hungry Shark Evolution 3.9.2   کوسه گرسنه اندروید + مود|دیتا

 

آرش کریمی بازدید : 4329 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

Angry Birds 2 – جدیدترین نسل از سری بازی های پرندگان خشمگین برای اندروید

Angry Birds 2 یک بازی پازلی بسیار سرگرم کننده است که پس از مدت ها انتظار و در ادامه نسخه های جذاب اولیه خودش بالاخره منتشر شد. این بازی محصول کمپانی مشهور Rovio Entertainment است و هم اکنون در مارکت رسمی اندروید به صورت رایگان در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره عالی ۴.۷ از ۵ را از کاربران کسب کند!

دانلود Angry Birds 2 v2.6.5   پرندگان خشمگین 2 اندروید+ مود بینهایت

 

آرش کریمی بازدید : 334 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه بازی فرماندار کارت باز (Governor of Poker 2 Premium) برای اندروید

اگر به بازی های فکری علاقه مند هستید و از بازی های فکری خوشتان می آید من به شما بازی فرماندار کارت باز یا Governor of Poker 2 Premium را پیشنهاد میکنم. این بازی سرگرم کننده هم اکنون در مارکت جهانی گوگل پلی با قیمت ۴ دلار و ۹۹ سنت به فروش می رسد. اما شما میتوانید هم اکنون این بازی فوق العاده را رایگان دریافت کنید. لازم هست گفته شود که این بازی توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را از سوی کاربران گوگل پلی دریافت کند.

دانلود Governor of Poker 2 Premium 2.2.7   فرماندار کارت باز اندروید + مود

آرش کریمی بازدید : 227 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

new

ورژن جدید Battle Glory  – بازی آنلاین استراتژیک زیبا و مهیج بتل گلوری یا شکوه نبرد برای اندروید

یک بازی دیگر شبیه کلش آف کلنز برای آندروید

پس از انتشار چندین بازی زیبا از سبک بسیار پرطرفدار استراتژیک مانند کلش آف کینگز، کستل کلش و مهاجمان ابری امروز قصد معرفی یکی دیگر از این سبک بازی ها با نام Battle Glory (شکوه نبرد) را داریم که جدیدترین نسخه آن به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده و در مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیاری را جدب خود نماید و همانند دیگر بازی های این ژانر، در آن شما باید برای خود کلن و قبیله ساخته و با تشکیل ارتش و امپراطوری قدرتمند خود، دشمنان را شکست داده و بر قلمرو فرمانروایی خود بیفزایید.

دانلود Battle Glory 3.40   بازی استراتژیک شکوه نبرد اندروید

آرش کریمی بازدید : 255 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

new

Deer Hunter 2014– بازی بسیار محبوب و هیجان انگیز شکار حیوانات برای اندروید – محصول کمپانی Glu Mobile

Deer Hunter 2014 نام بازی بسیار جذاب شکار حیوانات است که به جرات می توان آن را بهترین بازی شبیه سازی شکار در اندروید دانست.در این بازی اندرویدی شما در نقش یک شکارچی هستید که باید به شکار انواع حیوانات نظیر گوزن ، خرس ، یوزپلنگ و… بپردازید.در این بازی همه چیز بسیار واقعی تر از آنچه فکر می کنید به نظر می رسد!

دانلود Deer Hunter 2014 2.11.7   بازی شکار حیوانات اندروید + مود

 

آرش کریمی بازدید : 212 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

new

My Talking Tom + obb – جدیدترین و آخرین ورژن بازی گربه تام سخنگو برای اندروید

بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در دنیا !!

امروز با معرفی ورژن جدید گربه سخنگوی اندروید با نام  My Talking Tom (تام سخنگوی من) در خدمت شما هستیم که مطمئنا تا کنون با شیرین کاری های این گربه ی باهوش آشنایی داشتید.اگر نه پس تا پایان این پست با ما همراه باشید!! در این بازی بسیار جذاب، شما صاحب یک بچه گربه ی دوست داشتنی هستید که می توانید با او بازی کنید، لباس تن او کنید،  به او غذا دهید، دکوراسیون اتاق او را تغییر دهید و او را مطابق میل خود پرورش دهید و ساعت ها خودتان را با این گربه ی ناز و دوست داشتنی سرگرم کنید!

دانلود My Talking Tom 3.3.1   گربه سخنگوی اندروید + مود|دیتا

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟