loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 133 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز – قسمت صفرم – کلش آف کلنز چیست!؟

 

کلش آف کلنز را چه کسی ساخت؟

بازی کلش آو کلنز (جنگ قبایل) ساخته شده به دست مهندسین کمپانی سوپر سل است .این کمپانی که از یک اتاق کوچک و با تعداد نیروی اندک ، حدود ۱۵ نفر و سرمایه ی اندک کارش را آغاز کرد در ابتدا هدفی جز ساخت بازیهای آنلاین و سرگرم کننده نداشت. سوپرسل در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) قرار دارد و بازی های محبوب های دی (Hay day) ، بوم بیچ (Boom Beach) و کلش آو کلنز (Clash of clans) سه بازی ویدئویی و پرطرفدار این شرکت هستند.

صفر تا صد کلش آو کلنز   مقدمه و تاریخچه (قسمت 0)


 
آرش کریمی بازدید : 124 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

 


سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز + ترفندها

با توجه به فراگیر شدن بازی های استراتژیکی و محبوبیت روز افزون آن ها به خصوص در بازی خارق العاده ی clash of clans همچنین درخواست های متعدد دوستان و کلش بازان عزیز تیم آموزش اندروید سیتی تصمیم به تهیه یک مجموعه آموزشی کامل و جامع از این بازی را گرفته و آن را با عنوان سری آموزشی “ آموزش صفر تا صد کلش آو کلنز ” به صورت کاملا رایگان در سایت و در اختیار علاقه مندان به این بازی و به مرور زمان قرار خواهد داد.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز + ترفندها (کاملا رایگان)   پیش نمایش

آرش کریمی بازدید : 134 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز – قسمت دوم : آشنایی و کاربرد نیروهای جنگی و سربازان

طبق روال همیشه بخش آموزش اندروید سیتی هر هفته یک قسمت از آموزش ۰ تا ۱۰۰ کلش آو کلنز را منتشر می کند و امروز با ارائه سومین قسمت از آموزش در خدمت شما هستیم.لازم به ذکر است که در قسمت های قبل ابتدا با مقدمه ای از بازی کلش آشنا شدید و سپس عناصر و قدرت های بازی را خدمت شما معرفی کردیم.دراین قسمت قصد داریم مواردی در مورد نیروهای جنگی و سربازان بگوییم و همچنین کاراکترهایی نظیر آرچر، جاینت، دراگون و.. را خدمت شما معرفی کنیم پس ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید…

صفر تا صد کلش آو کلنز – نیروهای جنگی و سربازان (قسمت 3)

 

 
آرش کریمی بازدید : 157 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

تغییرات نسخه آبان – اکتبر بازی Clash of clans

همانطور که پیش تر بیان شد مراسم و مسابقه ClashCon در تاریخ ۲۴ اکتبر در حال برگزاری است و در خلال این مراسم تیم سوپرسل (سازنده بازی کلش و بوم بیچ) برخی از ویژگی های آپدیت جدید را معرفی کرد.برخی از ویژگی هایی که در این مراسم رونمایی شد که لیستی از آخرین های آن را در ادامه برای شما آورده ایم.

 

تغییرات و ویژگی های آپدیت بزرگ کلش اف کلنز + تصاویر مپ

 

آرش کریمی بازدید : 110 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی محبوب کلش آو کلنز که این روزها در بیشتر سیستمهای اندرویدی نصب است و کاربران بسیاری آن را بازی میکنند . برخی مایلند با دو اکانت این بازی را روی سیستم خود داشته باشند،به این معنا که همزمان بتوانند دو قبیله را رهبری کنند. برای دانستن روش کار در این آموزش همراه ما باشید.


آموزش استفاده از دو اکانت همزمان در کلش آو کلنز + تصاویر

 
 
آرش کریمی بازدید : 138 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی جذاب کلش آو کلنز هستید میدانید که از مهمترین نکات این بازی نحوه ی ذخیره کردن بازی و اتصال آن به گوگل پلی میباشد. حال اگر ایمیلی که وارد کرده ایم به دست شخص دیگری بیفتد یا اینکه به هردلیلی لازم باشد آن را تغییر دهیم چه اقدامی لازم است. اگر شما هم در زمینه ی ایمیل سینک شده به بازی مشکل دارید این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ایمیل خود را تغییر دهید.

آموزش تغییر ایمیل ثبت شده در کلش آو کلنز + تصاویر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟