loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 347 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

جدیدترین نسخه QuickPic  –  نسخه نهایی بهترین و سریع ترین برنامه گالری برای اندروید

نرم افزاری ۱ مگابایتی با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از مارکت!

امتیاز فوق العاده ۴.۷ از ۵ در گوگل پلی 

به جرات می توان گفت QuickPic بهترین، کامل ترین و در عین حال سریع ترین نرم افزار مرور تصاویر و فیلم های موجود در گالری گوشی و تبلت می باشد که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سیستم پیش فرض و خسته کننده گالری دستگاه اندرویدی شما باشد.این برنامه که به تازگی محبوبیت فوق العاده ای را در بین کاربران اندرویدی کسب کرده، با وجود حجم نسبتا کم خود در قیاس با اپلیکیشن های مشابه می تواند حس بسیار خوبی را برای مشاهده هرچه روان تر و سریع تر فایل های موجود در گالری به شما بدهد.

دانلود QuickPic 4.6.9.1459 – بهترین و سریع ترین برنامه گالری اندروید!

 

اپلیکیشن کوییک پیک همچنین امکاناتی دیگر نظیر ویرایش نام تصاویر و ویدئوها، نمایش دو بعدی آن ها و نمایش فرمت های Gif را در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنیم این برنامه کاربردی را حتما امتحان نمایید.آخرین ورژن آن به همراه تصاویر زیبا از محیط برنامه هم اکنون در اندروید سیتی موجود می باشد

آرش کریمی بازدید : 125 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

new

– اپلیکیشن قدرتمند تهیه نسخه پشتیبان از  همه چیز در اندروید !

پس از معرفی و انتشار آخرین نسخه از برنامه App Backup & Restore به عنوان یک ابزار قوی در زمینه تهیه بکاپ از برنامه ها و بازی های اندرویدی، امروز ابزاری دیگر با نام  My Backup Pro را معرفی می کنیم که در کارایی می توان گفت یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

دانلود My Backup Pro 4.4.9   برنامه بکاپ گیری قدرتمند اندروید

آرش کریمی بازدید : 142 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

SD Maid Pro – System Cleaning Tool – مرتب سازی و مدیریت فایل ها برای اندروید

طراحی شده توسط کمپانی Darken

امتیاز ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی

SD Maid Pro – System Cleaning Tool یک برنامه بسیار قدرتمند است که به شما کمک می کند گوشی خود را مرتب کرده و فایل ها را به صورت بهینه دسته بندی کنید. همان طور که می دانید زمانی که گوشی روت می شود دسترسی به فایل های سیستمی ممکن است مشکل ساز شود زیرا ممکن است به اشتباه این فایل ها دستکاری شده یا حذف شوند .

دانلود  SD Maid Pro 4.0.8 – پاکسازی و مدیریت فایل ها اندروید!

 

آرش کریمی بازدید : 141 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Clean Master – Free Optimizer  – آخرین ورژن نرم افزار کلین مستر اندروید –  بهترین نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت برای اندروید

صاحب امتیاز بالای ۴.۷ از ۵ در گوگل پلی

پیشنهاد ویژه اندروید سیـــتی 

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که پس از مدتی کار کردن با گوشی و تبلت خود و نصب و پاک کردن بازی ها و برنامه های مختلف احساس کردید گوشی شما دچار کندی سرعت شده و هنگ می کند یا در حین انجام بازی ها به اصطلاح لگ (lag) میزند ، پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این پست همراه ما باشید!

دانلود Clean Master 5.11.7   کلین مستر جدید اندروید + اندروید 5

 

آرش کریمی بازدید : 140 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

WiFi Connection Manager – نرم افزار مدیریت اتصال وایرلس برای اندروید

با استفاده از اپلیکیشن WiFi Connection Manager می توانید کنترل کاملی بر وافای خود بر روی دیوایس ها داشته باشید. این برنامه قدرت اسکن شبکه های محلی را بالا برده و در پیدا کردن آنها به شما کمک می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار و بدون داشتن دانش کافی از دستگاه خود می توانید مشکلات معمولی که در هنام اتصال به شبکه Wifi برای شما پیش می آیند را برطرف کنید. از طریق WiFi Connection Manager می توانید اطلاعات ذخیره شده در مورد شبکه ها را ذخیره و بازیابی کنید.

دانلود WiFi Connection Manager 1.6.0.3   مدیریت وای فای در اندروید

آرش کریمی بازدید : 142 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

 



Download ۳۶۰ Security – Antivirus Boost – آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای ۳۶۰ برای اندروید

دارای بیش از ۶۴۰ میلیون کاربر (ذکر شده در گوگل پلی)

۳۶۰ Security Antivirus نام یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها در زمینه آنتی ویروس و امنیتی منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است که توانسته امتیاز قابل قبول ۴.۶ از ۵ را در گوگل پلی کسب نماید.این برنامه که توسط توسعه دهنده ی Qihoo 360 منتشر شده، همانند دیگر برنامه های این استودیو احاطه ی ۳۶۰ درجه ای بر روی اسمارت فون اندرویدی شما خواهد داشت و با دارا بودن ویژگی ها و توابع خاص، امنیت دستگاه شما را تا حد بالایی تضمین می کند.

دانلود Free 360 Security 3.5.0   آنتی ویروس قدرتمند و محبوب اندروید

حجم فایل : 10 مگابایت
نیازمند اندروید :2.3بالاتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟