loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 327 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

Education

گاهی نیاز است تا لیست مخاطبین تلگرام خود را مرتب کنیم و افرادی که زیاد با آنها در ارتباط نیستیم را برای همیشه حذف کنیم اما هر بار پس از نصب مجدد برنامه مخاطبین حذف شده در لیست مخاطبین تلگرام افزوده میشوند که کافیست از روش حذف دائمی مخاطب استفاده کنیم.در این آموزش دو روش کاربردی حذف مخاطب را معرفی میکنیم که امید است مورد استفاده ی همراهان گرامی قرار گیرد.

آموزش حذف کامل  مخاطبین در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 217 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

وش فوروارد کردن پیام بدون ذکر نام + ارسال تصویر بدون زیر نویس + روش پنهان سازی شماره تلفن در تلگرام

گاهی مایلیم هنگام چت و گفتگو در برخی مسنجرها به صورت ناشناس رفتارکنیم و شماره یا نام ما هنگام گفتگو برای شخص مخاطب ارسال نشود، این قابلیت که در نسخه های قبلی تلگرام وجود داشت به تازگی از آپدیتهای جدید برنامه حذف شده و برخی کاربران مایل به دانستن روش انجام اینکار بودند. در این آموزش نکاتی راجع به این موارد ارائه خواهد شد پس همراه ماباشید.

 

آموزش فوروارد کردن پیام بدون نام در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 177 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

با توجه به اینکه این روزها عبارت ” هک تضمینی تلگرام ” و ” کنترل تلگرام دیگران بصورت نامحسوس” و سایر عبارات مشابه به گوش میرسد و به نوعی نگرانی بابت ازدست رفتن اطلاعات کاربران این مسنجر محبوب پیش آمده لازم است با روشهای افزایش امنیت تلگرام آشنا شویم. در این آموزش با دو روش بسیار مهم و کاربردی برای افزایش امنیت تلگرام آشنا خواهیم شد، پس همراه ما باشید.

ایجاد رمز دوم تلگرام برای ارتقای امنیت + تصاویر

آرش کریمی بازدید : 148 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

حتما شما هم این عبارت را بسیار دیده اید ” هک تلگرام ، تضمینی “، یا ” دوستان و فرزندان خود را در تلگرام چک کنید” و عباراتی از این قبیل که همگی حکایت از هک کردن تلگرام و دستیابی به پیامهای دیگران را دارند.

اما آیا به راستی میتوان تلگرام هک کرد، آیا هرکدام از ما که در تلگرام فعالیت داریم ممکن است توسط شخص دیگری چک شویم؟آیا میتوان از هک شدن در تلگرام جلوگیری کنیم؟

در این آموزش سعی کرده ایم به طور کلی درباره ی این سوالات پاسخ دهیم…

نکات لازم برای جلوگیری از هک شدن در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 378 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه مجموعه تم و پوسته برای تلگرام پلاس

سازگار با نسخه جدید

همانطور که می دانید تلگرام پلاس یک برنامه بسیار پرطرفدار است که به نحوی همان تلگرام اما با یک سری امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه معمولی است.اندروید سیتی برنامه تلگرام پلاس را چندی پیش به طور مفصل تر در این صفحه بررسی کرده است.گاهی اوقات لازم است برای تنوع بیشتر از پوسته ها و تم های متنوع برای مسنجرهای خود استفاده کنیم.

دانلود Themes for Plus Messenger 1.2.3   پک تم تلگرام پلاس اندروید

 

آرش کریمی بازدید : 144 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

در میان کاربران مسنجرتلگرام هستند افرادی که تجربه ی کمتری درمورد طرز استفاده ی این نرم افزار دارند و هنگام کار با تلگرام با سوالاتی مواجه میشدند که دسترسی به پاسخ آنها برایشان مقدور نبود. همچنین برخی از همراهان گرامی سوالات خود را در زمینه ی “تلگرام ویندوز ” در قسمت نظرات ثبت میکردند که با دسته بندی و مطالعه ی آنها تصمیم به ارائه ی این پست گرفتیم که بتوانیم در آن به یک سری از رایج ترین سوالات تلگرام ویندوز پاسخ دهیم. اگر شماهم سوال خاصی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح نمایید تا در ادامه ی همین پست پاسخ آن را اضافه نماییمبررسی تمامی سوالات رایج در تلگرام کامپیوتر + تصاویر

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟