loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 388 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

مدت زیادی از پا گرفتن اپلیکیشن تلگرام نگذشته بود که رباتهای تلگرام عضو جدانشدنی این مسنجر محبوب شدند و بسیاری از قابلیتهایی که در این برنامه انجام نمیشد را به عهده گرفتند.رباتهای تلگرام میتوانند کارهایی نظیر تغییر فونت متن و نوشته، ارسال گیف و… را انجام دهند.اما این بار میخواهیم رباتی را معرفی کنیم که میتواندبه ما کمک کنند تا آدرس فیلمها و تصاویر اینستاگرام، آپارات و … را به آسانی در آن وارد کرده و به دانلود مستقیم آنها بپردازیم،اگر مایلید در این زمینه بیشتر بدانید دراین آموزش همراه ما باشید.

instagram-logo

 

منبع : اندروسیتی

آرش کریمی بازدید : 356 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان قرار دادن لینک سایت یا کانال و گروههای تلگرامی وجود داشت ولی با آپدیتهای جدید برنامه و به دلیل سیاستهای این اپلیکیشن ، نمیتوان از این قابلیت استفاده کرد و از آنجا که برخی کاربران مایلند که لینک کانال خود را در قسمت بیوگرافی اینستاگرام قرار دهند، لازم است با روش حل این مشکل آشنا شویم.در این آموزش تصویری روش انجام آن را بررسی خواهیم کرد.

 

آموزش گذاشتن لینک در قسمت bio اینستاگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 327 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

Education

گاهی نیاز است تا لیست مخاطبین تلگرام خود را مرتب کنیم و افرادی که زیاد با آنها در ارتباط نیستیم را برای همیشه حذف کنیم اما هر بار پس از نصب مجدد برنامه مخاطبین حذف شده در لیست مخاطبین تلگرام افزوده میشوند که کافیست از روش حذف دائمی مخاطب استفاده کنیم.در این آموزش دو روش کاربردی حذف مخاطب را معرفی میکنیم که امید است مورد استفاده ی همراهان گرامی قرار گیرد.

آموزش حذف کامل  مخاطبین در تلگرام + تصاویر

 

آرش کریمی بازدید : 177 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

با توجه به اینکه این روزها عبارت ” هک تضمینی تلگرام ” و ” کنترل تلگرام دیگران بصورت نامحسوس” و سایر عبارات مشابه به گوش میرسد و به نوعی نگرانی بابت ازدست رفتن اطلاعات کاربران این مسنجر محبوب پیش آمده لازم است با روشهای افزایش امنیت تلگرام آشنا شویم. در این آموزش با دو روش بسیار مهم و کاربردی برای افزایش امنیت تلگرام آشنا خواهیم شد، پس همراه ما باشید.

ایجاد رمز دوم تلگرام برای ارتقای امنیت + تصاویر

آرش کریمی بازدید : 187 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

” آموزش کامل کاربا نرم افزار INSTASAVE PRO “

اینستاگرام که قابلیت های فراوانی از جمله اشتراک گذاری فیلم و عکس های بسیاری در خود دارد و علاوه برآن میتوان به پستهای دیگران نظردهیم یا برای آنها پیام بگذاریم طرفداران بسیاری دارد. گاهی برخی از این فیلم و تصاویر به قدری زیبا هستند که مایلیم آنها را ذخیره کنیم و بعدها با سایرین به اشتراک بگذاریم ، اگر شما هم به انجام اینکار علاقه مندید لازم است در این پست همراه ماباشید.

 

آموزش ذخیره سازی تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام + تصاویر

آرش کریمی بازدید : 1231 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (1)

از آنجا که برای انجام بسیاری از فعالیتهای اندوریدی مانند :سینک شدن جیمیل و ذخیره ی مراحل بازی، دانلود اپلیکیشنهای جدید و به طور کلی دسترسی به خدمات گوگل نیاز به آپدیت کردن گوگل پلی سرویس داریم لازم است با روش انجام اینکار آشنا شویم و بتوانیم مناسبترین نسخه ی گوگل پلی برای دستگاهمان را انتخاب نماییم.در این آموزش درباره ی این موضوع بیشتر میخوانیم پس همراه ما باشید.

روش تشخیص dpi مناسب برای گوگل پلی سرویس + تصاویر

آرش کریمی بازدید : 149 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

در خواستی جمع کثیری از کاربران

همانطور که میدانید اکثر دستگاههای اندرویدی برای ذخیره ی اطلاعات و مدیریت و پشتیبانی داده ها از حسابهای گوگل استفاده میکنند بطوریکه هنگام کار با آنها باید حتما یک حساب گوگل داشته باشید. اگر شما هم علاقه دارید یک حساب جیمیل بسازید و اطلاعات حسابتان را در آن ذخیره نمایید در این آموزش همراه ما باشید.

آموزش کامل ساخت اکانت جیمیل + تصاویر

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟