loading...
جَــــم رویــــد
آرش کریمی بازدید : 388 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

مدت زیادی از پا گرفتن اپلیکیشن تلگرام نگذشته بود که رباتهای تلگرام عضو جدانشدنی این مسنجر محبوب شدند و بسیاری از قابلیتهایی که در این برنامه انجام نمیشد را به عهده گرفتند.رباتهای تلگرام میتوانند کارهایی نظیر تغییر فونت متن و نوشته، ارسال گیف و… را انجام دهند.اما این بار میخواهیم رباتی را معرفی کنیم که میتواندبه ما کمک کنند تا آدرس فیلمها و تصاویر اینستاگرام، آپارات و … را به آسانی در آن وارد کرده و به دانلود مستقیم آنها بپردازیم،اگر مایلید در این زمینه بیشتر بدانید دراین آموزش همراه ما باشید.

instagram-logo

 

منبع : اندروسیتی

آرش کریمی بازدید : 161 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

::. آموزش روشهای افزایش سرعت دستگاه .::

::.معرفی روشهای بکاپ گیری اندروید .::

با نزدیک شدن به سال جدید همه در تکاپوی تمیزی خانه و محل زندگی خود هستند و سعی دارند خود را برای آغاز سالی جدید آماده نمایند، از آنجا که تلفنهای همراه جزیی از ضروریترین وسایل زندگی امروز ماهستند لازم است روشهای مرتب کردن آنهارا نیز بیاموزیم. اینکه حافظه ی دستگاهمان را برای فیلم و تصاویر عید خالی کنیم و سایر کارهای از این قبیل به صورت تصویری در این مقاله توضیح داده خواهد شد پس همراه ما باشید.

گوشی تکونی سال 95   اختصاصی و ویژه (بخش 1)

 

 

*پست گوشی تکونی در دو قسمت بصورت اختصاصی توسط تیم اندروید سیتی و برای ایام آغاز سال ۹۵ تهیه شده است.

آرش کریمی بازدید : 149 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

در خواستی جمع کثیری از کاربران

همانطور که میدانید اکثر دستگاههای اندرویدی برای ذخیره ی اطلاعات و مدیریت و پشتیبانی داده ها از حسابهای گوگل استفاده میکنند بطوریکه هنگام کار با آنها باید حتما یک حساب گوگل داشته باشید. اگر شما هم علاقه دارید یک حساب جیمیل بسازید و اطلاعات حسابتان را در آن ذخیره نمایید در این آموزش همراه ما باشید.

آموزش کامل ساخت اکانت جیمیل + تصاویر

 

 
آرش کریمی بازدید : 122 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

::.. گوشی خود را به مودم تبدیل کنید !! ..:: 

تترینگ موبایل و ایجاد نقطه ی دسترسی یکی از مزایای تلفنهای هوشمند است که کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است، شما میتوانید به راحتی حجم اینترنت خود را با افراد مجاور خود به اشتراک بگذارید. فرض کنید زمان کمی تا پایان بسته ی اینترنتی شما مانده و حجم بسیاری از آن را استفاده نکرده اید، پس اینترنت خود را به اشتراک با سایرین بگذارید. اگر میخواهید بیشتر راجع به این قابلیت بدانید در این آموزش همراه ما باشید.

آموزش اشتراک گذاری اینترنت با دیگران در اندروید + تصاویر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟